• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خداحافظی طالب نعمت پـور ،پهلوان و قهرمان کشتی فرنگی جهان از دنیای قهرمانی+بیانیه

  • کد خبر : 19858
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
خداحافظی طالب نعمت پـور ،پهلوان و قهرمان کشتی فرنگی جهان از دنیای قهرمانی+بیانیه

قهرمان کشتی فرنگی جهان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خداحافظی طالب نعمت پـور از کشتی

به گزارش کانون سبحان”؛، طالب نعمت‌پور دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2013 که در جریان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی نمونه آزمایشش مثبت شد، به مدت 2 سال از میادین کشتی به دور بود و در حالی‌که حدود 2 ماه دیگر محرومیت این کشتی‌گیر به پایان می‌رسد و این شانس را داشت تا بار دیگر بخت خود را برای حضور در بازی‌های المپیک بیازماید، تصمیم گرفت تا از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. این در حالی است که محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از قبول هدایت تیم ملی از نعمت‌پور هم به عنوان یکی از شانس‌های تیم ملی و دعوتش به اردوها خبر داده بود.

* متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس و منّت و عزّت خدای را    پروردگار خلق و خداوند کبریا

ضمن ابراز مراتب قدردانی از حسن نیت جناب آقای بنا (معمار کشتی فرنگی)، در خصوص دعوت از اینجانب برای حضور در اردوهای تیم ملی و سپاس از همراهی، همیاری و تشویق‌های مشوقانه اعضای تیم ملی، احساس می‌کنم به عنوان سرباز وطن با تحمل رنج و مشقت‌های فراوان و به قدر بضاعت خود با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورم، ادای دینی ناچیز به مردم شریف و عزیزتر از جانم که انصافاً ولی نعمت قهرمانان ملی هستند نموده‌ام.

بدون مقدمه و البته با گذشتن از دنیایی درد و دل و ناگفته، بدینوسیله مراتب کناره‌گیری خود را از ورزش قهرمانی اعلام داشته و آرزو می‌کنم کشتی کشور در آوردگاه المپیک برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش کشور بیافزاید و از همه شما عزیزانی که در خانواده بزرگ کشتی حمایت همه جانبه‌ای از اینجانب در دوران ورزشی‌ام داشته‌اید حلالیت می‌طلبم.

از مردم عزیز به ویژه مردم ورزش دوست دیار قهرمانان تکرارناپذیر، استان لرستان و شهرستان کوهدشت، تمنای دعای خیرشان را همچون گذشته دارم، مردمی که هر آنچه دارم از محبّت آنان است و امیدوارم توفیق انجام تکلیف به شکرانه نعمت خدمتگزاری و فرصت کسب تجربه سال‌های ورزش قهرمانی در عرصه‌هایی چون تحصیل، مربیگری و تربیت و آموزش نسل جوان علاقه‌مند به ورزش کشتی که پرچمدار اخلاق و منش پهلوانی است نصیب حقیر گردد.

در خاتمه با اغتنام فرصت باید از حمایت تمام مربیانم از بدو شروع کشتی تا حضور در تیم ملی در سطوح و رده‌های مختلف هم تشکر کنم، از خانواده‌ام تشکر ویژه‌ای کنم که با بود و نبودهایم ساختند. از پدرم و مادرم و برادارنم و تشکر خاص از اهل قلم که علی‌رغم نقش پررنگ در موفقیت‌ها، سهمی ناچیز از افتخارات ورزش کشور دارند کمال امتنان را دارم.

خدایا چنان کن سرانجام کار                تو خشنود باشی و ما رستگار

فرزند کوچک ایران زمین؛ طالب نعمت‌پور

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. *ای کاش ميماندی و باز هم افتخار آفرينی ميکردی ، امابدون شک تصميم شما داداش گلم آقا طالب عزيز سالم و به صلاح بوده ، انشاالله درتمام عرصه های زندگی همچون ورزش درپناه حق موفق و مويد باشی

  2. حيف شد. بايد المپيكم شركت ميكرد بعدش خداحافظي ميكرد ????
    ايشالا موفق باشي دادش

  3. در شوکی ناباورانه وغیرمنتظره با کشتی نگرفتن قهرمان اسطوره ای، جهان پهلوان اخلاق و أدب طالب نعمت پور مواجه شدیم ،همانطور که در متن بیانیه مطرح نموده اند،دردل و ناگفته هایی دارد که از آن سخن نگفتند،واکنون دراین مرحله بحران که چشمان میلیونها قهرمان دوست به این عزیز بودبامطلبی ناباورانه مواجه شدیم وانتظارمی رود همچنانکه این قهرمان جهان رابه استراحت اجبار تحمیل کردند باید بدنبال حل این مشکل بود که بزرگان کشتی خود می دانند امثال طالب نعمت پور که براحتی مدال خوش رنگ کسب می کنند کمتر وجود دارد.
    حسن نوریان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.