• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

دانشنامه دفاع مقدس، مرجعی برای محققان حوزه دفاع مقدس است

  • کد خبر : 76846
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
دانشنامه دفاع مقدس، مرجعی برای محققان حوزه دفاع مقدس است
سرهنگ پاسدار محسن رشیدی بیان کرد : دانشنامه دفاع مقدس، مرجعی برای محققان حوزه دفاع مقدس می‌باشد و یکی از مزایای تدوین این دانشنامه جلوگیری از تحریف است

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری کوهدشت، اظهار داشت: دانشنامه دفاع مقدس، مرجعی برای محققان حوزه دفاع مقدس می‌باشد و یکی از مزایای تدوین این دانشنامه جلوگیری از تحریف است.

وی افزود: تحریف و فراموشی در تاریخ همواره یکی از آسیب‌ها بوده است، برای جلوگیری از آن بایستی از افرادی که الآن وجود دارند و محتواهایی که در دست هست، موارد موردنیاز را گردآوری و ثبت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس کوهدشت، عنوان کرد: سردار محمدی با کوله‌باری از تجربه و یک ظرفیتی غنی در استان است که پروژه تدوین دانشنامه دفاع مقدس کوهدشت را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) پیام‌رسان دشت کربلا با اقدام روشنگرانه خود موجب شد پیام عاشورا به نسل‌های بعدی منتقل شود، امروز یاد شهدا و پیام شهدا بایستی از یاد نرود و این بحث مورد تأکید مقام معظم رهبری است، غنای وصایای شهدا یک منشور فرهنگی، اجتماعی و… برای جامعه به شمار می‌رود.

رشیدی گفت: استقبال بی‌نظیر شهرستان کوهدشت در استقبال از شهدای گمنام به‌خوبی ثبت شد، امروز نیز نقش‌آفرینان دفاع مقدس با همان همت و اهتمامی که بود پای‌کار بیایند تا دانشنامه مربوط به این شهرستان به اتمام برسد.

انتهای‌پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.