• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
شهردار کوهدشت در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه:

در آینده شاهد تحولات خوبی درکوهدشت خواهیم بود/ تلاش برای زیباسازی شهر با المان ها و مبلمان شهری مناسب

  • کد خبر : 72302
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
در آینده شاهد تحولات خوبی درکوهدشت خواهیم بود/ تلاش برای زیباسازی شهر با المان ها و مبلمان شهری مناسب
تیموری بااشاره به این که در آینده شاهد تحولات خوبی در کوهدشت خواهیم بود، گفت: در اولین روزهای کاری، کمیته مبارزه با فساد را در محل شهرداری کوهدشت راه‌اندازی نمودیم و برای زیباسازی شهر برنامه‌های خوبی با اجرای المان ها و مبلمان شهری مناسب خواهیم داشت.

به گزارش کانون سبحان، کامیاب تیموری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در اولین روزهای کاری، کمیته مبارزه با فساد را در محل شهرداری کوهدشت راه‌اندازی نمودیم، این بحث اولین بار در کشور اتفاق افتاده است و این نشان می‌دهد که شهرداری کوهدشت خواهان چیست و چه پیامی دارد.

وی افزود: سال آینده ما بایستی فراموش کنیم، امروز شهرداری کوهدشت در چه جایگاهی است و زباله، حقوق کارگران و… نباید دغدغه ما باشد‌.

شهردار کوهدشت عنوان کرد: در طول این ۱۳ روز که در خدمت مردم کوهدشت بوده ایم، بسیاری از ماشین آلات شهرداری را تعمیر نموده و برنامه‌هایی را برای لکه‌گیری گسترده در خیابان و در ادامه آسفالت آن را داریم.

وی تصریح کرد: در زمینه لایروبی رودخانه‌ها و نگه‌داری فضای سبز و حرکت به سمت نوسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره تمهیداتی اخذشده است.

تیموری بااشاره به اینکه مبلمان و المان شهری کوهدشت دست‌خوش تغییراتی مطلوب خواهد شد، بیان کرد: مطمئن هستیم در آینده شاهد تحولات خوبی در کوهدشت خواهیم بود، درست است در شرایطی قرار داریم که شهرداری تهی‌دست می‌باشد ولی خداوند متعال دستان ما را بازکرده و با تلاش شبانه‌روزی می‌توانیم شاهد بهبود وضعیت شهر در زمینه‌های مختلف باشیم.

شهردار کوهدشت گفت: رسانه برای ما یک فرصت بوده و به مثابه چشمان بیدار شهرداری می‌ماند، بر طبق تفکر اصحاب «ما می‌توانیم» در کوهدشت کارها راپیش می بریم.

وی با اشاره به نقش سازنده رسانه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه، افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم مشکلاتی که در حوزه شهری کوهدشت وجود دارد را به شهردار یا معاونین ما، جهت پیگیری و رفع مشکل ارائه دهند.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه شهرداری منبع درآمدی پایداری ندارد و پرداخت به موقع عوارضات توسط مردم، خدمات‌دهی مطلوب ما را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: متاسفانه روزانه ۱۱۰ تن زباله در کوهدشت تولید می شود.

وی تصریح کرد: با شورای شهر فعلی کوهدشت، در راستای منافع شهر، فضای تعاملی خیلی خوبی داریم و انتصابات اخیر معاونین نیز در شهرداری، در راستای اراده‌ای بوده که در خدمت منافع شهر قرار دارد.

تیموری با اشاره به اینکه به سمت عمل‌گرایی در حال پیشروی هستیم، گفت: نهاد بنیاد علوی که الان در شمال کوهدشت در حال فعالیت و جهاد هستند، در زمینه احداث پارک سه هزار هکتاری به همراه پک کاملی همچون: سینما، هتل و… قول‌های مساعدی را داده اند.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه ماشین آلات شهرداری کوهدشت مجهز به GPS می‌شوند، گفت: در راستای آبگرفتگی معابر و لایروبی رودخانه‌ها با توجه به اینکه در فصل بارندگی‌ها قرار داریم، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری تشکیل‌شده و در این زمینه هفته آینده مانوری برای آمادگی همه جانبه، برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: سد معبر به معضل بزرگی در کوهدشت تبدیل‌شده است، در این راستا با این اقدامات غیرقانونی برخوردی جدی نموده و به نحوی مطلوب، مدیریت و ساماندهی خواهیم کرد.

تیموری بااشاره به اینکه در زمینه المان های شهری از مهندسین بومی شهرستان استفاده خواهیم کرد، بیان کرد: با گروهای مختلف کوهدشت به جهت پیشرفت و توسعه شهری تعامل و همکاری خواهیم داشت.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه در زمینه احداث دروازه قرآن جدید کوهدشت با مهندسی جدید تمهیداتی خواهیم داشت، بیان کرد: با توجه اینکه میوه انار کوهدشت شهره جهانی دارد، در این صدد خواهیم بود ضمن اخذ تمهیدات مناسب، در زمان مناسب درختکاری، در سطح شهر کوهدشت اقدام به درختکاری انار کنیم که در آینده فضای خوبی برای شهر منعکس‌شده و در حوزه گردشگری و شناساندن انار منطقه تاثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.