• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

در رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی جای تعلل و تک‌روی نیست/ اهمیت اجرای صحنه‌های زیبای کمک‌های مؤمنانه و مواسات

  • کد خبر : 70986
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۸
در رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی جای تعلل و تک‌روی نیست/ اهمیت اجرای صحنه‌های زیبای کمک‌های مؤمنانه و مواسات
حجت‌الاسلام طهماسبی اهمیت اجرای صحنه‌های زیبای کمک‌های مؤمنانه و مواسات ، گفت: در رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی جای تعلل و تک‌روی نیست.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: زندگی صحنه پیکارها و میدان مبارزه‌ها است، با این پیکارها است که انسان استعدادهایش شکوفا می‌شود.

وی افزود: شکل، هدف و اهداف مقدس مبازره را باید در نظر گرفت و موانع و نیازها را بشناسیم، در جریان کربلا، هدف مقدس و نیازها معلوم بود و این است که حضرت اباعبدالله (ع) در این مبارزه بی‌امان علیه جهالت، ظلم و ستم و بی‌هویتی، هدفی عالی را در نظرمی گیرد.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: ائمه اطهار (ع) و انسان‌های بزرگ معتقد به اعتقاداتی الهی بودند و درراه آن جان مقدس خود، اصحاب و فرزندانشان شأن را فدا کردند و در رأس این جریان حضرت امام حسین (ع) وجود دارد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «کرونا مسئله اول و فوری کشور است»، تصریح کرد: بایستی کشور را با همدلی بسازیم و در این شرایط حساس در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری صحنه‌های زیبای کمک‌های مؤمنانه و مواسات را اجرا کنیم زیرا کشور باوجود شیوع کرونا در شرایط حساسی قرار دارد.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و به‌روز برای مقابله با شیوع کرونا توسط مسئولان ذی‌ربط، گفت: مقام معظم رهبری به اهمیت مجالس حضرت اباعبدالله (ع) اشاره کردند، بایستی در این مجالس که بیان معارف دین و قرآن است، همه دستورالعمل‌های بهداشتی به‌دقت رعایت شود و سلامت انسان‌ها مدنظر باشد.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: بایستی به‌طورجدی همه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، در اینجا نباید اغماض و تعلل و تک‌روی کرد و بایستی انسجام داشت و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا در مسیر درست حرکت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.