• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

دشمنان در فضای مجازی به دنبال تحریف حقایق هستند

  • کد خبر : 78845
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
دشمنان در فضای مجازی به دنبال تحریف حقایق هستند
امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مدیران بایستی برخوردشان با ارباب‌رجوع، با‌حوصله و متانت باشد، گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال تحریف حقایق هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کوهدشت اظهارداشت: حق مسئله‌ای ثابت و واقعی بوده و بایستی مصادیق آن را به‌خوبی بشناسیم، زیرا حق‌گرایی موجب برکات و سود برای انسان خواهد شد و کسی که این مورد را رعایت کند رستگار خواهد شد.

وی با اشاره به اقتدار ایران در سطح جهانی، افزود: انقلاب اسلامی ایران به مملکت عزت داد، اگر این انقلاب نبود آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار حاکم بودند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: دشمنان در آستانه انتخابات می‌خواهند جنگ شناختی و ترکیبی را علیه کشور آغاز کنند، تحریف حقایق، انتشار شایعات بی‌اساس، تضعیف نظام، از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی نظام و… ازجمله روش‌های دشمنان در این زمینه است.

وی تصریح کرد: سیاه‌نمایی، القای دروغین ضعف و عقب‌ماندگی نظام، ناکارآمدی و ایجاد گسل‌های مذهبی، قومیتی و جنسیتی، تولید بدبینی، تغییر نظام محاسباتی و… ازجمله اهداف دشمن در جنگ شناختی است.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت پرداخت به حقایق، گفت: نظام اسلامی خدمتگزار مردم است، مسئولان بایستی به‌موقع کارهایی که برای مردم می‌شود به مردم اطلاع دهند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی گفت: رژیم موقت صهیونیستی حدود هفت هزار کودک را بی‌رحمانه در جنگ علیه غزه به شهادت رسانده است، این رژیم منحوس راه به‌جایی نخواهد برد چراکه پیامد‌های اقتصادی و اجتماعی، خسارت‌های بسیار سنگینی را متحمل شده است و ماهیت این رژیم کودک‌کش برای مردم جهان آشکارشده است.

وی بیان کرد: همان‌گونه مقام معظم رهبری فرمودند: «علت پیروزی‌های مستمر ملت فلسطین در سال‌های اخیر، ایستادگی و مقاومت بوده است و در آینده و تا زمانی که مقاومت وجود داشته باشد، روند افول و زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

طهماسبی با گرامیداشت روز دانشجو گفت: جنبش‌های دانشجویی همواره پویا بوده و دانشجویان با پیشرفت علمی‌شان باعث افتخار ملت هستند؛ روز مجلس را نیز گرامی می‌داریم، روح مجلس قانون‌گرایی است و وظیفه نمایندگی بسیار سخت است؛ گاهی اوقات ما خلأ قانونی داریم، ما در برخی بایستی قوانین راهگشا وضع گردد.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: مدیران بایستی برخوردشان با ارباب‌رجوع، با‌حوصله و متانت باشد، هر مدیری خسته است و حوصله ندارد، خوش‌آمد! مردم را به‌زحمت نیندازد؛ مسئولان حقوق می‌گیرند که کار مردم را انجام دهند، نباید باعث نارضایتی آنان شد چراکه در مقابل خون شهدا مسئول است، یک مدیر بایستی روابط عمومی بالایی داشته باشد.

وی گفت: فضای مجازی منفعت‌های دارد ولی دشمنان در این فضا به دنبال تحریف حقایق هستند، بایستی مراقب جوانان در این فضا باشیم چراکه اگر دقت نکنیم عواقب زیان باری دارد، در سطح شهر جلسات تبیین و روشنگری در فضای مجازی را با حضور کارشناسان فضای مجازی برگزار می‌کنیم و یک حرکت بسیار مؤثر است.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت احترام به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بیان کرد: مراسم مناسبتی ایام شهادت فاطمیه(س) بسیار باارزش است، در این مراسمات حضوری فعال داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.