• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام جمعه کوهدشت:

دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند/ ضرورت هماهنگی مناسب در زمینه مسائل فرهنگی کوهدشت

  • کد خبر : 75766
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند/ ضرورت هماهنگی مناسب در زمینه مسائل فرهنگی کوهدشت

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: اگر ثروت در راه آخرت نباشد فساد برانگیز می باشد و روح سیری ناپذیری دنیا انسان را نابود کرده و بسیار خطرناک است. وی با اشاره به اینکه انفاق در راه خداوند متعال موجب افزایش مال انسان […]

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: اگر ثروت در راه آخرت نباشد فساد برانگیز می باشد و روح سیری ناپذیری دنیا انسان را نابود کرده و بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه انفاق در راه خداوند متعال موجب افزایش مال انسان می شود، افزود: الگوی مصرف در خدمت منافع ملی نیست و متاسفانه در بین برخی خانواده ها مناسب نیست.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: واردات بی رویه به اقتصاد داخلی کشور لطمه وارد کرد و افزایش بیکاری و تورم را در پی داشت، بایستی در راستای حمایت از کالای ایرانی اهتمام ویژه ای داشت و همچنین در الگوی مصرف کوشا بود و از اسراف دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه فقر گاهی اوقات خودساخته است، تصریح کرد:طبق روایات کسی که حیا ندارد ایمان هم ندارد و هم چنین کسی که در زندگی برنامه ریزی نداشته باشد در اداره زندگی می ماند؛ بایستی در زندگی درست مصرف کنیم و با برنامه پیش برویم.

طهماسبی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی، گفت: فرهنگ همان اصلاح درست روش ها است و بسیار مهم می باشد، بایستی در مورد مسائل فرهنگی که در رفتار و کردار ما تاثیر دارد توجه ویژه ای داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ابرقدرتی آمریکا از بین رفته است، بیان کرد:دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند و چون از تحریم های ظالمانه خود علیه کشور ایران ناامید شدند دست به آشوب و اغتشاشات کور زدند.

وی گفت: دشمنان در قضایا آشوب های اخیر با دروغ افکنی و شایعه پراکنی و ایجاد تردید‌ می خواستند که به خیال باطل خود به انقلاب ضربه بزنند ولی کاری از پیش نخواهند برد.

طهماسبی با اشاره به تلاش شبانه روزی دولتمردان، گفت: رئیس جمهور تلاش های خوبی را تا به حال انجام داده است، متاسفانه در سفر رئیس جمهور به سنندج برخی از دشمنان و اغتشاشگران به مغازه داری که از روی محبت شکلاتی به او تعارف کرده بود را مورد فشار و تهدیداتی قرار دادند.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: به مجالس اهل بیت(ع) احترام بگذاریم، برخی از هماهنگی ها در سطح شهرستان مناسبت نیست مخصوصا در مسائل فرهنگی بایستی اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود:برخی از ادارات مسئول ندارند، استانداری باید بازرسهایی را اعزام کند؛ تک روی در شهرستان به صلاح نیست، هشدار می دهم بایستی هماهنگی بیشتری صورت بپذیرد و مسائل به طور جد پیگیری شود، انقلاب مال همه مردم است مسائل شخصی مطرح نیست، متولی فرهنگی شهرستان امام جمعه است، گاهی اوقات هماهنگی ها مناسب نیست، بایستی هماهنگی بیشتری باشد و مسائل با اولویت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.