• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

دکتر محمد رضا جعفری: لرستان میزبان ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور کشور می باشد.

  • کد خبر : 14541
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
دکتر محمد رضا جعفری: لرستان میزبان ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور کشور می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

2015-06-23_035301به گزارش “کانون سبحان”؛ رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد رضا جعفری گفت: ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور از 25 تا 27 آبان سال 94 به میزبانی دانشگاه پیام نور استان لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش شامل نشریات برتر، آثار برتر و بخش ویژ برگزار می شود افزود: بخش نشریات برتر این جشنواره با موضوعات فرهنگی و اجتماعی، علمی تخصصی علوم انسانی و علمی تخصصی علوم پایه و فنی و مهندسی، بخش آثار برتر با موضوعات طرح روی جلد، صفحه آرایی، مصاحبه و گزارش نویسی و بخش ویژه با موضوعات شعار سال و ایثار و شهادت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های بارز این جشنواره که موجب قداست آن شده است افزوده شدن بخش ایثار و شهادت است گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند از تاریخ 25 خرداد تا 31 شهریور سالجاری با مراجعه یه سایت ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور به آدرس www.pnufn.ir جهت ثبت نام اقدام کنند.

جعفری ادامه داد: متقاضیان پس از ثبت نام در سایت جشنواره می بایست حداقل دو شماره از اصل آثار و مستندات خود را که در سال تحصیلی 93-94 منشر شده اند را از تاریخ 31 شهریور تا 10 مهرماه از طریق پست به آدرس: استان لرستان- خرم آباد- میدان تختی- بلوار جانبازان- دانشگاه پیام نور لرستان- اداره فرهنگی و اجتماعی- دبیرخانه ششمین جشنواره نشریات دانشجویی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این جشنواره کارگاههای آموزشی نشریات دانشجویی، برنامه های متنوع و مسابقات فرهنگی برگزار می شود تصریح کرد: همچنین نمایشگاه نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور با حضور 31 استان برپا می شود.

ایشان با اشاره به اینکه پنجمین دوره این جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان مرکزی و در اراک برگزار شده است بیان کرد: از کلیه دانشگاه های پیام نور کشور دعوت می کنیم تا در ششمین جشنواره نشریات دانشگاه پیام نور حضوری چشمگیر و گسترده داشته باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور لرستان بتواند میزبان خوبی برای برگزاری این جشنواره باشد

 خبر علی رستمی/ روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.