به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، رئیس و جمعی از کارکنان اداره پست شهرستان کوهدشت صبح امروز با حجتالاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان کوهدشت دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی، امام جمعه ضمن تبریک هفته پست به کارکنان این مجموعه، نقش پست را در خدمترسانی، ایجاد ارتباط بین مردم و ادارات و تسهیل امور اجتماعی بسیار ارزشمند دانست و بر تقویت روحیه خدمت، سرعت در ارائه خدمات، و دقت در امانتداری تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سپهوند همچنین با اشاره به اهمیت ارتباطات سالم و گسترده در جامعه اسلامی، از تلاش کارکنان پست در خدمترسانی به نقاط دورافتاده شهرستان تقدیر نمود.
در پایان این دیدار، رئیس اداره پست شهرستان گزارشی از فعالیتها، پروژههای توسعهای و خدمات الکترونیک ارائه و از حمایتهای دفتر امام جمعه قدردانی کرد.
انتهای خبر/

