به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، صبح امروز، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت به همراه مسئول عقیدتی سیاسی و جمعی از کارکنان این مجموعه، با حجتالاسلام و المسلمین سپهوند، امام جمعه شهرستان کوهدشت، دیدار و گفتوگو کردند.
در آغاز این دیدار، حجتالاسلام و المسلمین سپهوند ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی سبزپوشان، از خدمات شبانهروزی و تلاشهای مجاهدانه کارکنان این نیرو در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی در سطح شهرستان قدردانی به عمل آورد.
امام جمعه کوهدشت در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش حیاتی نیروی انتظامی در صیانت از ارزشها و حقوق عمومی جامعه، بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه جهادی، پایبندی به اخلاقمداری و حفظ ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم تأکید نمود.
در مقابل، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در این نشست صمیمی، گزارشی جامع از اقدامات و فعالیتهای صورت پذیرفته توسط این مجموعه در حوزههای تأمین امنیت شهر، مبارزه مؤثر با انواع جرائم و همچنین خدمترسانی مستمر به آحاد مردم ارائه داد.
وی همچنین از حمایتها و رهنمودهای ارزشمند امام جمعه شهرستان در پیشبرد مأموریتهای پلیس ابراز تشکر و قدردانی کرد.
انتهای خبر/

