• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رئیسی: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد/ هدف سفرهای استانی حل مشکلات مردم است

  • کد خبر : 71780
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۹
رئیسی: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد/ هدف سفرهای استانی حل مشکلات مردم است
رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

به گزارش کانون سبحان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (جمعه) در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع مردم شریف این استان،گفت: قبل از انجام سفر بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین جلسه دولت جمع‌بندی خوبی از مسایل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارایه کردند.

رئیس جمهور افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارابودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

آیت‌الله رئیسی با عذرخواهی از مردم استان بدلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا،گفت: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبین مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسایل استان را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.