• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رئیس جمهور:سرداران دیپلماسی ما همانند دوران جنگ در برابر قدرتهای جهانی ایستاده اند./ منتقد دلسوز مثل حامی دلسوز است./ در داخل هم باید تعامل سازنده داشته باشیم.

  • کد خبر : 7738
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
رئیس جمهور:سرداران دیپلماسی ما همانند دوران جنگ در برابر قدرتهای جهانی ایستاده اند./ منتقد دلسوز مثل حامی دلسوز است./ در داخل هم باید تعامل سازنده داشته باشیم.

رئیس جمهور در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان گیلان گفت: منتقد دلسوز مثل حامی دلسوز است ولی برای نقد نباید دنبال جریان سازی باشیم بلکه باید نقد به نفع نظام و کشور را مطرح کنیم.

2015-04-16_063347به گزارش“کانون سبحان”؛ حجت الاسلام حسن روحانی در جریان سفر استانی به گیلان بعد از ظهر امروز در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان با اشاره به سودمند بودن نقد سازنده گفت: منتقد دلسوز مثل حامی دلسوز است. منتقدی که دلسوزانه و برای تقویت نظام حرف بزند یاری دهنده است وبرای نقد نباید دنبال جریان سازی باشیم بلکه باید نقد دلسوزانه و به نفع نظام و کشور را مطرح کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از شعار امسال حداکثر بهره را برده وبا هم اندیشی  راههای بهتر در رابطه با رسیدن به همدلی و همزبانی دست پیدا کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر این نکته که ایثار و از خود گذشتگی بهترین راه برای رسیدن به همدلی است، افزود: راه ایثار نباید متوقف شود و همه ما باید با در نظر گرفتن منافع ملی و استانی به پیشرفت کشور و استان خود کمک کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی و دانش و ایثار لازمه پیشرفت هر استان است و البته برای رسیدن به پیشرفت اعتبار و بودجه هم لازم است.

روحانی با تاکید بر اینکه باید از پتانسیل های موجود در استان گیلان برای جذب سرمایه گذار استفاده کرد، خاطرنشان کرد: نمی توان از دولت انتظار داشت که تمام مشکلات را حل کند. دولت تنها در اقتصاد کلان تاثیرگذار است و راه حل مشکلات استانی استفاده از نظرات مسئولان و نخبگان استانی و جذب سرمایه گذاران است که به صورت کلان اعتبار و بودجه برای حل مشکلات وارد استان کنند.

حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه سرداران دیپلماسی ما همانند دوران جنگ در برابر قدرتهای جهانی ایستاده اند، افزود: با حمایت مردم، هدایت های مقام معظم رهبری و حرکت دقیق دیپلماتها، کار بزرگی در مذاکرات هسته ای انجام گرفته است، هر چند که هنوز کار پایان نیافته و تا تامین حقوق و منافع ملت ایران ادامه دارد.

وی گفت:این مساله مهم نشان می دهد که ما می توانیم برای رسیدن به موفقیت ، راه کوتاهتر و کم هزینه تری را انتخاب کنیم و وظیفه نخبگان و برگزیدگان هر استان، انتخاب راههای کوتاهتر و کم هزینه تر برای رسیدن به اهداف متعالی کشور است.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ” ملت ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ راه تعامل سازنده و عزتمندانه با دنیا را انتخاب کرد”، گفت: نمی شود مسایل حساس در منطقه و جهان را بدون تعامل حل کرد. در داخل هم باید تعامل سازنده داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.