• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
معاون امور استان‌های رسانه ملی خبر داد؛

راه اندازی ۲۰۰ شبکه انتخاباتی در جهت ایجاد بستر رقابتی و عادلانه

  • کد خبر : 79390
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
راه اندازی ۲۰۰ شبکه انتخاباتی در جهت ایجاد بستر رقابتی و عادلانه
معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: برای ایجاد بستر رقابتی و عادلانه در رسانه ملی، ۲۰۰ شبکه انتخاباتی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش کانون سبحان به نقل از خبرگزاری مهر، حسن عابدینی ظهر امروز  در حاشیه افتتاح شبکه انتخاب حوزه انتخابیه قم که در سالن امام جواد علیه السلام استانداری برگزار شد گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف کشورهای مدعی دموکراسی، آزادانه و واقعی برگزار می‌شود.

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی رأی مردم را حق الناس می‌داند و این رویکرد در کمتر کشوری دیده می‌شود.

عابدینی افزود: در حالی که در جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب بارها مردم پای صندوق رأی رفتند اما بسیاری از مردم کشورهای منطقه فرصتی برای حضور در پای صندوق‌های رأی نداشتند.

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: رهبر معظم انقلاب در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات بیانات مهمی دارند و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی که اقدامی نوآورانه از سوی رسانه ملی است داوطلبان می‌توانند بر اساس قوانین ستاد انتخابات کشور و ضوابط رسانه ملی از این بستر برای تبیین برنامه‌های خود استفاده کنند.

عابدینی با بیان اینکه افزایش مشارکت و همچنین ایجاد شور انتخاباتی از جمله وظایف رسانه ملی است افزود: برای ایجاد بستر رقابتی و عادلانه در رسانه ملی، شبکه انتخاب ویژه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: برای آشنایی بیشتر مردم با داوطلبان ۲۰۰ شبکه انتخاباتی بر اساس حوزه‌های مختلف انتخابیه در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

عابدینی با بیان اینکه در شبکه انتخاب، روزانه دو ساعت داوطلبان می‌توانند برنامه‌های خود را برای مردم تبیین کنند افزود: شبکه انتخاب تا قبل از آغاز رسمی تبلیغات به پخش برنامه‌هایی با محوریت ظرفیت‌های هر حوزه انتخابی می‌پردازد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.