• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

روح‌الله دل‌انگیز:امیدوارم طلسم طلا نگرفتن را بشکنیم/ حضور «بنا» به بچه‌ها انگیزه داد.

  • کد خبر : 18004
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
روح‌الله دل‌انگیز:امیدوارم طلسم طلا نگرفتن را بشکنیم/ حضور «بنا» به بچه‌ها انگیزه داد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران گفت:‌ با توجه به اینکه تاکنون فرنگی‌کاران کشورمان موفق به کسب مدال طلا در المپیک سیزم نشده‌اند، امیدواریم در این دوره این طلسم را بشکنیم.

2015-10-04_034148

به گزارش “کانون سبحان”؛ روح‌الله دل‌انگیز ، درباره شرایط تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران برای حضور در المپیک سیزم در گفتگو با فارس گفت: 5 اردو را برای حضور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه فرنگی‌کاران از آمادگی بالایی برخوردارند. با توجه به اینکه این مسابقات پیش از بازی‌های المپیک برزیل برگزار می‌شود کشورهای دیگر نیز نفرات خوبی را برای حضور در این مسابقات معرفی کردند.

وی ادامه داد: ترکیب تیم‌های روسیه و آمریکا را که دیدم نفرات شاخصی را معرفی کرده‌اند و بدون شک کره جنوبی هم که در کشتی فرنگی در این سال‌ها حرف های زیادی برای گفتن داشته است با توجه به میزبانی با بهترین نفراتش گام به میدان خواهد گذاشت. سایر کشورها هم کشتی‌گیران خوبی را عازم کره خواهند کرد و به نظر می‌رسد سطح رقابت‌ها کم‌تر از مسابقات جهانی نباشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: حضور در این مسابقات نفراتی مانند نوروزی، حاجی‌پور و باباجان‌زاده که مدت‌ها از شرایط مسابقه دور بودند، می‌تواند محک خوبی برای آنها باشد تا در چنین میدانی به عنوان میدانی تدارکاتی ارزیابی نسبی از شرایط خود داشته باشند.

دل‌انگیز ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم شرایط بسیار خوبی دارد و برای مبارزه به مصاف حریفان می‌رویم. با شناخت خوبی که از بچه‌ها دارم امیدوارم با دست پر از مسابقات بازگردیم. تا به حال در طول تاریخ سیزم موفق به کسب مدال طلا نشده‌ایم و امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود. تمام بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و با توجه به حضور محمد بنا و ذکر این نکته که نتایج این مسابقات اهمیت بالایی برای کادرفنی دارد و اینکه بسیاری از این بچه‌ها به اردوی جدید تیم ملی هم دعوت شده‌اند انگیزه آنها دوچندان شده است.

به گزارش کانون سبحان وی درباره اینکه آیا مشکل محسن حاجی‌پور برای همراهی تیم حل شده است، گفت: با حمایت‌های سردار باران چشمه که به این موضوع به دید فرا ملی نگاه کردند و با توجه به سوابق درخشان حاجی‌پور این موضوع حل شد. حاجی‌پور همانطور که خودش هم عنوان کرده است در سال 2011 در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی خودداری کرد و بلافاصله بعد از بازگشت از آمریکا به اردوی تیم ملی ملحق شد. وی در مسابقات انتخابی قبل از سفر به آمریکا شرکت و اول شده بود. خودش هم عنوان کرد که سرباز ایران است و امیدواریم با کسب نتیجه‌ای قابل قبول در این مسابقات خودش را ثابت کند.

دل‌انگیز تصریح کرد:‌ از سردار باران چشمه، رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح و امیر آزوره، سرپرست هیأت کشتی نیروهای مسلح و سیامک ریاحی، مسئول پشتیبانی و تدارکات که زحمت زیادی کشیدند و همچنین حمایت‌های مسئولان فدراسیون کشتی و خانه کشتی که بدون آنها این موضوع میسر نبود تشکر می‌کنم.

گفتنی است، تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان ساعت 21:30 امشب ایران را به منظور کره‌جنوبی ترک می‌کند.

“کانون سبحان”؛ برای روح الله دل انگیز دلاور کوهدشتی ،آرزوی موفقیت در این مسابقه را داردو امیدواریم تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان با سرمربی گری ایشان، افتخاری تازه بیافریند.

 

درج:حمید آدمی/مدیر سایت

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=18004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.