• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
رئیس‌کل دادگستری استان لرستان:

روند احداث زندان الیگودرز شتاب بیشتری می گیرد/ رضایت از عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز  

  • کد خبر : 70826
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
روند احداث زندان الیگودرز شتاب بیشتری می گیرد/ رضایت از عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز  
رزم ضمن اعلام رضایت از عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز گفت: زندان فعلی الیگودرز دارای ساختمانی قدیمی و فرسوده است و با دریافت اعتبار مربوطه روند ساخت و ساز زندان الیگودرز با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش کانون سبحان، محمد رزم در بازدید از حوزه قضائی الیگودرز، عملکرد این مجموعه را رضایت بخش عنوان و اظهار کرد: در بازرسی انجام گرفته عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز در همه شاخص‌های موردنظر، در راستای اهداف قوه قضائیه و رضایت بخش است و در این مجموعه نیروهای باسواد، عادل و ارزشمندی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی و دسترسی آسان مردم به خدمات قضائی و سرویس‌دهی مناسب حقوقی، در هفته جاری دادگاه عمومی بخش ذلقی افتتاح شده، ضمن اینکه زمین این دادگاه در تملک قرار گرفته و موضوع احداث ساختمان مجموعه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه مقدار ۱۲ هزار مترمربع زمین در الیگودرز برای پروژه های عمرانی در تملک دادگستری قرار دارد، افزود: در بازدید امروز احداث مجتمع قضایی شامل شعب دادسرا، محاکم، واحد های اداری دادگستری، خانه‌های سازمانی و ساختمان‌ شورای حل اختلاف در این شهرستان به تصویب رسید.

رزم با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به زندانیان در راستای رعایت حقوق شهروندی آنها و کمک به اجرای شایسته برنامه های اصلاحی و برگشت محکومین به آغوش خانواده و جامعه به بیان داشت: فاز نخست زندان الیگودرز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه اعتبار لازم برای این پروژه تخصیص داده شده و هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: زندان فعلی الیگودرز دارای ساختمانی قدیمی و فرسوده است و با دریافت اعتبار مربوطه روند ساخت و ساز زندان الیگودرز با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان بر لزوم تسریع در احداث سالن کالبدشکافی و تشریح جنایی پزشکی قانونی در الیگودرز تاکید و خاطرنشان کرد:  اعتبار این پروژه نیز تصویب شده و بزودی تخصیص می یابد.

رزم به رکود فعالیت و تعطیلی شرکت همارشتن الیگودرز نیز اشاره و گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها پیگیر رفع مشکلات غیر حقوقی این مجموعه هستیم.

ایشان در خصوص شرکت شیشه‌سازی لرستان هم گفت: پرونده این شرکت در اداره کل تصفیه امور ورشکستگی استان تهران در جریان بوده و تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، روند فعالیت شرکت به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.