• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری :

سردار سلیمانی عامل تثبیت انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 73055
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
سردار سلیمانی عامل تثبیت انقلاب اسلامی است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سردار سلیمانی عامل تثبیت انقلاب اسلامی و حرکت انقلابی مردم در راه ولایت فقیه است.

به گزارش کانون سبحان، ” آیت الله احمد مبلغی”  در آیین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار کرد: سردار سلیمانی تاکتیک های دشمن را بخوبی شناسایی می کرد، دشمن شناس، شجاع و باتدبیر و استراتژیستی ممتاز بود که دوست و دشمن در مورد این شخصیت ممتاز سخن‌ها گفته‌اند.

وی گفت: شخصیت سردار سلیمانی ۲ بعد دینی و اجتماعی داشت که با تحلیل‌های مادی نمی‌توان شخصیت وی را تحلیل کرد بلکه باید از مولفه‌های دینی و معنوی استفاده کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی خود ساخته بود که یاد و خاطره‌اش همواره در دل مردم ایران و آزادی خواهان جهان جاوید و زنده خواهد ماند و به تعبیری ملی‌ترین شخصیت ایرانی در طول تاریخ است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برای تحلیل شخصیت شهید سلیمانی که برای ما فرصتی بزرگ است می توان به روایات امام علی(ع) اشاره کرد که در نهج‌البلاغه برخی ویژگی‌های شخصیت‌های معنوی را بدون نام بردن کسی بیان کرده است.

آیت الله مبلغی اضافه کرد: سردار سلیمانی معدن تمام نشدنی فضایل برای تمامی نسل‌ها می باشد که همواره به دنبال رضای خدا بوده و بر هوای نفس خود غلبه کرده است و با تحلیل شخصیت‌های معنوی از دیدگاه امام علی (ع) می توان اوصاف این فرمانده بزرگ را یافت.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ملی‌ترین انسان بود افزود: اصول ایشان را باید شناخت و شخصیت او را باید برای نسل جوان تبیین کرد چراکه نسل‌شناسی و انسان شناسی از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق این کشور صادر کرده بود، در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ پایگاه آمریکایی “عین‌الاسد” در استان “الانبار” عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.