• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
به قلم محمدکرم ساعدپور

سلام فرمانده یعنی خروج از پیچ سکوت

  • کد خبر : 74320
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
سلام فرمانده یعنی خروج از پیچ سکوت
ساعدپور نوشت: استقبال از سلام فرمانده عرصه را بر نظام استکباری ضد بشر تنگ خواهد کرد و به معنای نفی پایان انقلاب اسلامی و استمرار آن در مقیاس جهانی است.

به گزارش کانون سبحان، اکثریت قریب به‌اتفاق مردم ایرانِ طرفدارِ انقلاب اسلامی و جریان پرشمار جهانیِ طرفداران ،هرازچندگاه در مقابل دشمنان قسم‌خورده خود اعلام حضور می‌کنند و قاطعانه از پیچ سکوت خارج و معاندین  را در کمای سیاسی فرومی‌برند.

گروه اقلیت معاند با کارنامه سیاه وطن‌فروشی از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی خود طوری وانمود می‌کنند که مردم از انقلاب اسلامی خسته و در مقابل آن قرارگرفته‌اند؛با این ترفند می‌خواهند اکثریت را دچار اشتباه محاسباتی و داخل پیچ خطرناک سکوت کنند که گویا فقط ما طرفدار انقلاب اسلامی هستیم و دیگران بریده‌اند؛ولی مردم با بینش  ما دست دشمنان خود را خوانده و سر بزنگاه با حضور خود درصحنه‌های مختلف مشت طرار آن‌ها را باز می‌کنند و مترصد فرصت‌اند که جواب لجن پراکنی های آن ور آبی‌های هرجائی  و پادوهای داخلی مفلوک را بدهند.

برای فرارسیدن روز۲۲ بهمن و قدس روزشماری می‌کنند که به دشمنان خود ثابت کنند که مردم ایران ،یعنی حضور پرشور لشکریان خدا که کف خیابان‌های ایران عزیز را پرکرده‌اند نه افراد متظاهر ولنگار کم شمار و پراکنده! استقامت و حضور به‌موقع مردم وعده‌های شش‌ماهۀ پایان انقلاب اسلامی را به بازی گرفته و دشمن را به ستوه آورده است.

دشمنان ما خوب است برای یک‌بار از خواب خرگوشی بیدار و موج طوفنده ای که سرود «سلام فرمانده»به وجود آورده است را نظاره کنند که مردم ما نه‌تنها از انقلاب اسلامی خسته نشده‌اند بلکه به تبعیت از نائب فرمانده به استقبال آقای خود یعنی منجی عالم بشریت می‌روند و بنا دارند به حول و قوّه الهی جهان را از لوس کثیف جهان خواران پاک کنند.

استقبال از سلام فرمانده عرصه را بر نظام استکباری ضد بشر تنگ خواهد کرد.رسانه‌های بیگانه و افراد شیرین مغز داخلی حضور مرد و زن حاضر در ورزشگاه آزادی و به‌طورکلی حضور قاطبۀ مردم ایران جهت استماع سرود «سلام فرمانده» را چگونه تحلیل می‌کنند؟البته این افراد پر رو که روی این‌ها با سنگ پای قزوین رقابت می‌کند،بعد از تشییع‌جنازه مقدس شهید سلیمانی باز از رو نرفتند و با این حضور پررنگ و بامعنای استقبال از سرود سلام فرمانده هم از رو نخواهند رفت و دست از این دورهای مصّرح باطل برنمی‌دارند؛و علتش هم از واضحات است که این‌ها دهان به مزد و قلم اسیرند و ممّر درآمدشان انتشار این ترهات بی‌معنی است؛و این وعده قطعی خدای تعالی است که اگر افسران جنگ نرم در یک جهاد فی سبیل الله پا به میدان مبارزه  بگذارند پیروزی آن‌ها حتمی و شکست دشمن بی‌تردید است.

چه زیبا گذشت زمان آیه ذیل را تفسیر کرده است که دشمنان بودجه‌های هنگفت نجومی را خرج کار فرهنگی می‌کنند ولی نه‌تنها به پیروزی نمی‌رسند بلکه مایه حسرت و اندوه آن‌ها می‌شود.«اِنَّ الّذینَ کَفَروا یُنفِقونَ اَموالَهم لِیَصُدّوا عَن سَبیلِ اللهِ»کسانی که کافرشدند اموالشان را برای باز داشتن (مردم) از راه خدا خرج می‌کنند،«فَسَیُنفِقونَها» در آینده تاریخ هم کارشان این است که این بودجه‌ها را در این راه خرج کنند.«ثُمَّ تَکُونُ عَلَیهِم  حَسرَهً» اما مایه حسرت و اندوهشان خواهد بود.«ثُمَ یُغلَبونَ» سپس شکست خواهند خورد . انفال/۳۶

آیا تاکنون در این تقابل فرهنگی ، نظام سلطه و پادوهای با جیره و مواجب آن‌ها با شکست مواجه نشده‌اند؟اگر آماری از بودجه‌های نجومی و مؤسسات  مجری آن ارائه شود تفسیر این آیه به‌روشنی نمایان می‌شود .دشمنان انقلاب اسلامی بر آنند که «سلام فرمانده» یعنی اعلان آمادگی جوانان و کودکان این مرزوبوم مقدس برای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی .

سلام فرمانده یعنی نفی پایان انقلاب اسلامی و استمرار آن در مقیاس جهانی.

سلام فرمانده یعنی استقبال جهان بشریت از قدوم مبارک یگانه ذخیره الهی (امام زمان «عج»)

سلام فرمانده یعنی به ستوه آمدن خلق‌الله از ایسمها و مرام‌های مدعیِ ضدبشر

سلام فرمانده یعنی دست‌های مردم که بالا رفت و به بناگوش رسید یعنی جان و مال خود را پشت گوش انداختیم و همه را فدای حفظ انقلاب اسلامی و آمدن آقایمان امام زمان (عج) کردیم

سلام فرمانده یعنی یاد و ذکر فرمانده و نائبش هر گز به ورطه فراموشی سپرده نخواهد شد و…

«هرگزم نقش تو از لوح دل‌وجان نرود/هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

در ازل بست دلم برسر زلفت پیوند/تا ابد سر نکشد وز سرِ پیمان نرود

آن‌چنان مهر توام در دل‌وجان جای گرفت/که اگر سر برود از دل و از جان نرود»

انتهای پیام/

  • نویسنده : محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74320
  • نویسنده : محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
  • 390 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.