• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

سوریه‌سازی و جنگ شناختی برنامه آمریکا برای ایران بود

  • کد خبر : 77708
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
سوریه‌سازی و جنگ شناختی برنامه آمریکا برای ایران بود
امام‌جمعه کوهدشت گفت: سوریه‌سازی و جنگ شناختی برنامه آمریکا برای ایران بود.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: انسان بایستی خود را از نفس سرکش رها کند و همواره کنترل آن را در دست داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار مردم سیستان‌و‌بلوچستان و خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری، افزود: آمریکا همواره به دنبال تنش‌آفرینی در منطقه مخصوصاً علیه ایران با روش اختلاف‌آفرینی بین اقوام است؛ انقلاب اسلامی طراحی آمریکا و صهیونیسم را برملا کرد لذا این‌ها عصبانی هستند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: در آمریکا و دنیای غرب چیزی به‌عنوان خانواده معنا ندارد، آنان زن را به‌عنوان کالا در نظر می‌گیرند و بی‌حیایی محور اصلی منافع غرب است.

وی تصریح کرد: دشمنان باهدف پایش و خرابکاری در شمال غرب نقشه دارند، افغانستان به دنبال تشکیل دولت وحدت ملی است ولی آمریکا نمی‌گذارد و در صدد احیای مجدد داعش است؛ البته راه به‌جایی نخواهد برد.

طهماسبی گفت: سوریه‌سازی و جنگ شناختی برنامه آمریکا برای ایران بود و هم‌چنین به دنبال تفرقه‌افکنی، تنش‌آفرینی و پراکنده‌نمودن شایعات در جامعه هستند؛ ولی دشمنان به دلیل بصیرت مردم، شکست خوردند.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام رضا (ع)، گفت: فرهنگ عاشورا را امام رضا شکوفا کرد، ان‌شاءالله همه ما از این امام همان شفاعت می‌جوییم چراکه این امام همام منبع محبت و رحمت الهی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.