• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

سینما «کیو» در شمال شهر خرم‌آباد افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 79420
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۳۳
سینما «کیو» در شمال شهر خرم‌آباد افتتاح می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح سینما «کیو» در شمال شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از خبرگزاری مهر،اعظم روانشاد در سخنانی با اشاره به اینکه مراحل آماده‌سازی سینما «کیو» مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد به پایان رسیده و در آستانه افتتاح است، اظهار داشت: راه‌اندازی سینما در این منطقه از شهر به‌منظور رعایت عدالت فضایی صورت‌گرفته است.

وی بیان کرد: وجود سینما و پردیس‌های سینمایی در استان به‌منظور تقویت روابط فکری و اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه بازار سینمای هنری تأثیر مثبت و معناداری بر ارتقای فرهنگی دارد، بیان کرد: سینما ابزاری برای انتقال فرهنگ در جامعه است و این عرصه می‌تواند در شناسایی کنش‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثر باشد.

روانشاد با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد سینما «کیو» در منطقه یک خرم‌آباد گفت: مدیریت این سینما بر عهده «مؤسسه اهورا طنین زاگرس» است.

وی افزود: باتوجه‌به تغییر کاربری تنها سینمای این منطقه (سینما ایران)، وجود سینما «کیو» به‌عنوان یک پایگاه فرهنگی قطعاً تأثیرات متعددی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: امیدواریم شبکه زیرساختی موردنیاز برای فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر استان کامل شود و هنرمندان دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

روانشاد، گفت: امروز تلاش ما بر این است این سالن به محیطی تبدیل شود که خانواده‌ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر حضور یابند.

وی با بیان اینکه ظرفیت این سینما ۳۸۰ نفر است، افزود: سینما «کیو» با بهترین متد طراحی و سیستم صوت و تصویر تجهیز و تکمیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مراحل آماده‌سازی این سینما اکنون به پایان رسیده است، افزود: آئین افتتاح سینما «کیو» به‌زودی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.