• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
امام جمعه معمولان:

شهید سلیمانی محبوبیتی فراتر از مرزهای ایران دارد

  • کد خبر : 72874
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
شهید سلیمانی محبوبیتی فراتر از مرزهای ایران دارد
حجت‌الاسلام رضایی گفت: شهید سلیمانی قهرمانی ملی و محبوبیتی فراتر از مرزهای ایران دارد.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام حسن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به پیشرو بودن ایام شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم، نمود واقعی ملت ایران بود که نه‌تنها در زندگی، بلکه در ایام کاری، خود را از مردم جدا نمی‌دانست.

وی افزود: هنوز ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها برای دنیا شناخته‌شده نیست باگذشت زمان بهتر با شهید سلیمانی آشنا می‌شویم، مردم‌داری این شهید والامقام، بایستی الگو قرار بگیرد.

امام‌جمعه معمولان عنوان کرد: شهید سلیمانی علی‌رغم اینکه به لحاظ حقوقی، یک شخصیت و جایگاه مهمی در کشور داشت ولی هیچ‌گاه شخصیت حقیقی و واقعی خود را فدای مسئولیت نکرده و مانند یک شهروند عادی در بین مردم تردد می‌کرد.

وی تصریح کرد: حضور سردار دل‌ها در مرزهای فراتر از ایران باعث امید و خوشحالی مردم عراق، سوریه و کشورهای ظلم دیده از داعش بود به‌طوری‌که در سخت‌ترین عملیات‌ها برای نجات مردم در مناطق مختلف منطقه حضور پیدا می‌کرد.

رضایی گفت: حاج قاسم به‌عنوان یک قهرمان ملی و محبوب ملت ایران در حوادث گوناگون مثل سیلاب فروردین ۹۸ در میان مردم خوزستان پیدا نمود و خدمت‌رسانی می‌کرد.

امام‌جمعه معمولان یادآور شد: امروز نسل جوان ما، نخبگان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی و اهل‌قلم بایستی در تبیین ابعاد گوناگون شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت پررنگ‌تری داشته باشند تا برخی منفعت‌طلب‌های سیاسی از داخل و معاندان نظام نتوانند جایگاه مردمی مهم سردار دل‌ها را تضعیف کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.