• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهدشت:

ضرورت اتحاد و همد‌لی در جامعه حول محور ولایت/ مواضع آیت الله حائری آرامش را به عراق بازگرداند

  • کد خبر : 75016
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ضرورت اتحاد و همد‌لی در جامعه حول محور ولایت/ مواضع آیت الله حائری آرامش را به عراق بازگرداند

حجت الاسلام ساعدپور با اشاره به ضرورت اتحاد وهمد‌لی در جامعه حول محور ولایت، گفت: مواضع آیت الله حائری آرامش را به عراق بازگرداند.

به گزارش کانون سبحان، دوازدهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه کوهدشت با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان در حسینیه ثارالله(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام محمدکرم ساعدپور در مراسم جشنواره مالک اشتر کوهدشت،ضمن تبیین گناه نابخشودنی خیانت در امانت‌ها، اظهار داشت: در صورتی که فطرت انسان بر اثر گناه‌ها آلوده شد با استغفار و توبه می توان فطرت را پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه معصومین(ع) امانت های الهی هستند، افزود: برخی که دنیا طلب بودند امام علی(ع) را ۲۵سال خانه نشین کردند، صلح را بر امام حسن(ع) تحمیل کردند و امام حسین(ع) را در صحرای کربلا مظلومانه به شهادت رساندند و به عبارتی به ولایت و امام(ع) خیانت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهدشت، با اشاره به فتنه ۸۸ ،عنوان کرد:کسانی که در آن زمان سکوت اختیار کردند از خیانتکاران زمان به شمار می روند، در حالی که امت عزیز حول محور ولایت انسجام کردند؛ نیروهای پرشمار انقلاب امین هستند و صفتی مهم به شمار می رود.

وی با اشاره به تحولات اخیر عراق، تصریح کرد: آیت الله حائری، با موضع ولایتمدارانه خود تیری بر چشمان استکبار جهانی پرتاب نمودند و آرامش را به عراق بازگرداند، حرکتی بسیار زیبا که به نحو احسن نشان داد که در امانت خیانت نکردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.