• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
امام جمعه کوهدشت در خطبه های نمازجمعه :

ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور

  • کد خبر : 76646
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور
حجت الاسلام طهماسبی گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور ضرورت دارد.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: حجاب در اسلام بسیار حائز اهمیت است و رعایت آن محدودیت نیست بلکه یک مصونیت به شمار می‌رود.

وی افزود: نگاه به نامحرم به‌مثابه تیری از تیرهای زهرآگین شیطان است؛ بایستی انسان شهوت‌ها را کنترل کند و باتقوای الهی در این مسیر قدم بگذارد.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: شبکه ملی اطلاعات بایستی در کشور راه‌اندازی شود چراکه فضای مجازی رها‌شده آثار مخربی بر اذهان جوانان دارد.

وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج، تصریح کرد: ازدواج‌های ساده و روان باید در جامعه رواج پیدا کند و از اساسی‌ترین راه‌های کنترل شهوت، ازدواج به شمار می‌رود، اگر کسی در تسهیل امر ازدواج کمک کند ثواب الهی برای او خواهد رسید.

طهماسبی ضمن گرامیداشت عید ملی نوروز، گفت: در این عید معیار این است که اسلام در اینجا توصیه به ذکر به دعا دارد که همان دعای مخصوص یا مقلب‌القلوب و الابصار و… است؛ در این ایام به دیگران به محرومین کمک کرده و صله‌رحم انجام دهیم.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: از الزامات اقتصاد مقاومتی این است که اقتصاد ما تک‌محصولی نباشد و در این راستا تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، اغتشاشات و توطئه‌های رنگارنگی را علیه ایران انجام دادند ولی راه به‌جایی نبردند چراکه قدرت داخلی ایران مستحکم است؛ دشمنان نمی‌خواهند خط مقاومت تقویت شود، امیدواریم توافق اخیر ایران و عربستان خوب بوده و برای کشور‌ها مفید باشد.

طهماسبی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و رحمت الهی بسیار مبارک است، در این ایام برنامه‌های قرآنی و جز خوانی هرروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.