• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

ضرورت هدایت نقدینگی به سمت تولید

  • کد خبر : 76834
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
ضرورت هدایت نقدینگی به سمت تولید
حجت الاسلام طهماسبی درخطبه های نمازجمعه کوهدشت :هدایت نقدینگی به سمت تولید به کنترل تورم منجر می‌شود و علت اصلی تورم کمبود ارز برای تولیدکنندگان است.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: هوای نفس انسان را به گمراهی می‌کشاند و پرده‌ی غفلت را بر قوای ادراکی او می‌زند.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از مسیر حق، افزود: هواپرستی در تضاد با حق‌پرستی است و خواسته‌های نفسانی مرتب انسان را دچار خیالات می‌‌کند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: همیشه بایستی به یاد خداوند متعال به‌صورت زبانی و قلبی بود، این یاد کردن حدی ندارد چون برای خداوند متعال است.

وی با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولید ملی، تصریح کرد: هدایت نقدینگی به سمت تولید به کنترل تورم منجر می‌شود و علت اصلی تورم، کمبود ارز برای تولیدکنندگان است؛ بانک مرکزی بایستی ارز در بازار را کنترل کند.

طهماسبی گفت: در مورد برجام، مجلس یازدهم اقدام راهبردی خوبی در برابر تحریم‌ها گرفت؛ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درگرو این است که امر ازدواج برای جوانان تسهیل شود.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: امام خمینی (ره) رهبری انسان‌ساز و قانون ساز بود و ما را از ظلمت نجات داد و دنیا را متحیر ساخت.

وی گفت: امام خمینی (ره) در مسائل مختلف فقهی، علمی، فلسفه و عرفان شخصیتی قوی و بی‌نظیر بود، تواضع، قاطعیت و همیشه امیدوار بودن از دیگر شاخصه‌های ایشان است.

طهماسبی گفت: این انقلاب راهبرد و عمق مهمی دارد و امروز بسیاری از ملت‌ها از آن سرمشق می‌گیرند، منطقه در حال شکل‌گیری یک نظم نوین است، دشمنان می‌خواهند مردم را از امام (ره)، رهبری و شهدا دور کنند ولی کار به‌جایی نخواهند برد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم تبیین و ترویج سبک زندگی امام خمینی (ره)، بیان کرد: امام خمینی (ره) ایران و ایرانی را عزیز کرد و از زیر بار استکبار و شاه خائن خارج کرد.

انتهای‌پیام//

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.