• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

درگذشت«سید مهدی» در انتظار امامش مهدی(عج) /سربازی که قبل از پوشیدن لباس سربازی شهید شد.

  • کد خبر : 16066
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
درگذشت«سید مهدی» در انتظار امامش مهدی(عج) /سربازی که قبل از پوشیدن لباس سربازی شهید شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ «سید مهدی روزی» از جوانان هیئت و مسجدی کوهدشت در حادثه غرق شدن در رودخانه سیمره جان باخت.

2015-07-25_061508به گزارش “کانون سبحان”؛ یک جوان کوهدشتی از طایفه مبارک سادات بنام «سید مهدی روزی» روز گذشته جمعه 94/5/2 که به منطقه شیرزشهرستان کوهدشت به همراه خانواده سفر کرده بود، پس از این که برای شنا کردن به داخل سیمره وارد شده بود متاسفانه در آب غرق شد.

***رحلت سید مهدی در انتظار امامش مهدی(عج) /سربازی که قبل از پوشیدن لباس سربازی شهید شد.

«سید مهدی روزی» صبح روز جمعه برای شرکت در دعای پرفیض ندبه به مسجد فاطمیه(سلام الله علیها) کوهدشت رفته است ؛ گویا وی به عنوان یک منتظر واقعی آخرین دعای ندبه خود را با چشمانی اشک بار خوانده و برای آخرین بار از خداوند منان ظهور آقا امام زمان(عج) را درخواست می کند، خوشا به سعادت این جوان که با این حالت معنوی چشم از دنیا بسته و به دیدار معبود خود شتافته و به عبارتی بنابر روایات وارده از معصومین(علیهم السلام) شهید شده است.(زیرا روایت است کسی که در آب غرق می شود اجر شهید دارد)

گفتنی است سید مهدی رفتاری بسیار متین و خوش رو داشت و همه کسانی که وی را می شناختند با شنیدن خبر فوت وی بسیار اندوهناک و غمگین شده ،ایشان بسیار شیفته امام زمان خود بوده به طوری که وی در آزمون ورودی حوزه های علمیه شرکت نموده و در حوزه علمیه قم قبول شده و قرار بود که در آغاز سال تحصیلی 94 وی به عنوان سربازی امام زمان(عج)درس طلبگی را ادامه دهد .لازم به ذکر است که یک از برادران وی نیز در حوزه مشغول تحصیل می باشد.

« یادش مستدام»

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. از ابراز همدردی و همراهی مردم نجیب و شریف شهرستان کوهدشت و اهل رسانه، تشکر و قدر دانی نموده و از خداوند منان خواستاریم که بتوانیم در مراسمات شادی شما بزرگواران گوشه ای از این همه لطف و مرحمت را جبران نماییم. انشاءالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.