• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) :کشور ما جزو شش کشور برتر دنیا در زمینه تولید رادارهای رزونانس با برد سه هزار کیلومتر و پرش فرکانسی است.

  • کد خبر : 8457
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) :کشور ما جزو شش کشور برتر دنیا در زمینه تولید رادارهای رزونانس با برد سه هزار کیلومتر و پرش فرکانسی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: چند سال پیش روزانه 400 پرواز عبوری در آسمان ایران داشتیم؛ اما امروز بعد از حوادث اوکراین و عراق این میزان به هزار و 200 پرواز در هر روز رسیده است.

3137668_502به گزارش“کانون سبحان”؛  امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش صبح امروز با حضور در جمع علما و روحانیون حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی اظهار داشت: در تهدیدشناسی دو ملاحظع کلی وجود دارد؛ نخست شناخت دشمن که شامل دشمنان داخلی و خارجی است، و دوم شناخت اهداف دشمن.

وی با بیان اینکه نباید بگوییم دشمن فقط در خارج از کشور وجود دارد، افزود: دشمن به دنبال تأمین مقاصد خود و دفع تهدید از خود است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تخریب و تضعیف باورهای دینی را مهمترین هدف دشمن دانست.
امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز بیش از هزار بسیجی از کارگر گرفته تا پزشک در قرارگاه پدافند هوایی مشغول فعالیت هستند، گفت: پدافند هوایی جوان‌ترین نیرو در بین نیروهای مسلح است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی‌های قرارگاه پدافند هوایی در زمینه رصد فضای کشور و فضاهایی فراتر از مرزها اشاره و تصریح کرد: با رادارهای سه هزار کیلومتری خود نفس‌های اسرائیلی‌ها را در سرزمین‌های اشغالی حس می‌کنیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به تأمین امنیت پروازهای عبوری از فراز کشورمان گفت: چند سال پیش روزانه 400 پرواز عبوری در آسمان ایران داشتیم؛ اما امروز بعد از حوادث اوکراین و عراق این میزان به هزار و 200 پرواز در هر روز رسیده است.
وی ادامه داد: کشور ما جزو شش کشور برتر دنیا در زمینه تولید رادارهای رزونانس با برد سه هزار کیلومتر و پرش فرکانسی است.
امیر اسماعیلی با اشاره به طرح خواسته‌های نامعقول غربی‌ها از ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: امروز دشمنان چون توان نفوذ به آسمان ایران را ندارند خواستار مذاکره در مورد موضوعات مختلف هستند، و اصلی‌ترین موضوع ‌آن‌ها نیز مذاکره درباره موشک‌های ماست.
وی خاطر نشان کرد: ما بسیاری از موشک‌های‌مان را از کشوری نخریده‌ایم؛ بلکه جوانان ما در دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح کشورمان آن‌ها را ساخته‌اند، بنابراین هرگز این در خصوص این موشک‌ها مذاکره نمی‌کنیم.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.