• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

فیبرنوری یکی‌ از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است

  • کد خبر : 72596
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
فیبرنوری یکی‌ از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است
حجت الاسلام مبلغی گفت: فیبر نوری یکی‌از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود پیدا کند.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری مسیر پل کشکان به کوهدشت، اظهار کرد: این پروژه یکی از زیرساخت‌های اساسی ارتباطات در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پلدختر و خرم‌آباد بوده و آثار مطلوبی را در زمینه تلفن همراه و صدا و سیما دارد.

وی افزود: ما تاکنون از یک خط این زیرساخت استفاده می‌کردیم و همه شهرستان‌ها معمولاً دو خط دارند که اگر وضعیتی مانند سیل ۹۸ پیش آمد از آن استفاده شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی‌از زیرساخت‌های مهم فیبر نوری است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود پیدا کند.

وی تصریح کرد: چند مطالبه قدیمی مانند اینترنت و سایت تلفن همراه منطقه سپیده‌گل‌گل و اجرا و راه‌اندازی شش نیو سایت و ارتقا ۹ سایت ۲G و ۳G به ۴G، پایش تمام روستاهای کوهدشت و رومشکان، سایت سیار bts برای کوهدشت و رومشکان جهت جلوگیری از قطع ارتباطات در مواقع بحرانی، منطقه گردشگری شیرز و استفاده از اعتبارات USO برای پروژه‌های کوهدشت و رومشکان از درخواست‌های ماست.

مبلغی ضمن گرامیداشت ارتحال آیت الله صادقی(ره) در خرم‌آباد، گفت: محرومیت در شهرستان های کوهدشت و رومشکان بیداد می‌کند که انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.