• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت بمناسبت روز دانشجو

  • کد خبر : 75638
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت بمناسبت روز دانشجو

به گزارش کانون سبحان مهندس حبیب دهقانی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کوهدشت روز دانشجو را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: شانزدهم آذر و روز دانشجو یادواره‌ای از عزت، ‌تفکراستکبار ستیزی و نگرش عالمانه آرمان خواهی و هدف‌گذاری متعهدانه سیاسی و اجتماعی یکی از مهم‌ترین قشرهای اثر گذارجامعه است. بی شک کلام آینده‌نگرانه […]

به گزارش کانون سبحان مهندس حبیب دهقانی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کوهدشت روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

شانزدهم آذر و روز دانشجو یادواره‌ای از عزت، ‌تفکراستکبار ستیزی و نگرش عالمانه آرمان خواهی و هدف‌گذاری متعهدانه سیاسی و اجتماعی یکی از مهم‌ترین قشرهای اثر گذارجامعه است.
بی شک کلام آینده‌نگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند “از جمله مقدرات این مملکت دست این دانشگاهی‌ها است”، بیش از پیش نقش عزت ایران اسلامی را با تکیه بر نیروهای کارآمد و متخصص دانشگاهی کشور روشن و مشخص می‌کند.
اهتزاز پرچم‌های عزت و افتخار ایران عزیز در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی با تاکید بر عزم راسخ و تلاش مضاعف بیش از پیش شما عزیزان در تسخیر مرزهای علم آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌های خود کفایی، اقتدار و امید با بیان اهمیت ویژه این قشر در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی، امیدوارم با توکل بر خداوند بزرگ، توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را نصب‌العین امور خویش قرار داده و در مسیر خودسازی و تهذیب نفس و تحصیل دانش در جهت رشد ارزش‌های معنوی، خودکفایی علمی و پیشرفت آنچنان که خواست رضای خداوند متعال و خدمت به نظام، ملت و کشور مقدس جمهوری اسلامی است کوشا باشیم.
اینجانب این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال و پرنشاط دانشگاه‌های شهرستان کوهدشت تبریک گفته و امیدوارم در این مقطع حساس کنونی منطقه و جهان، با همدلی و هم افزایی در دولت مردمی با حفظ کرامت دانشجو و دانشگاه و کمک به گسترش فضای امید و نشاط و تلاش در راستای رسیدن به قله‌های علم و دانش، همواره خدمتگذار ملت فهیم استکبار ستیز، عدالتخواه و آزاده ایران اسلامی باشیم.
حبیب دهقانی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75638
  • منبع : حبیب دهقانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت
  • 377 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.