• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام جمعه الیگودرز :

محدودیت فضای مجازی نمی تواند جامعه را نجات دهد / مدیریت این فضا متناسب با فرهنگ ما باید مد نظر قرار گیرد

  • کد خبر : 78828
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
محدودیت فضای مجازی نمی تواند جامعه را نجات دهد / مدیریت این فضا متناسب با فرهنگ ما باید مد نظر قرار گیرد
امام جمعه الیگودرزدر مراسم امضا تفاهم نامه انجمن صنفی تلفن همراه کشور بادانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان گفت : محدود کردن فضای مجازی نمی تواند جامعه را نجات دهد بلکه باید متناسب با فرهنگ و مذهب و اخلاق مدیریت شود.

به گزارش پایگاه خبری کانون سبحان، حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در مراسم امضا تفاهم نامه انجمن صنفی تلفن همراه کشور با   دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان  با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثر آن بر زندگی مردم گفت: فضای مجازی واقعیتی غیر قابل انکاری است که با زندگی مردم عجین شده است و امروز برای بهره مندی از  خدمات بسیاری  از این فضا استفاده می شود .

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق این فضا گفت: محدود کردن فضای مجازی نمی تواند  جامعه  را نجات دهد بلکه باید متناسب با فرهنگ و مذهب و اخلاق مدیریت شود .

امام جمعه الیگودرز مهارت آموزی را در آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: دانش آموزان باید علاوه بر تحصیل مهارت آموزی را هم مد نظر قرار دهند تا پس از فارغ التحصیلی با مشکل مواجه نشوند.
وی افزود : اگر چه در دانشگاه علمی کاربردی شیشه اقدامات خوبی در راستای مهارت آموزی انجام گرفته است اما کافی نیست و بیشتر باید تلاش شود .

در این مراسم لاریجانی مدیر انجمن صنفی تلفن همراه کشور نیز با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله همراه اول گفت: سلاح آینده بشر تکنولوژی می باشد اما متاسفانه در قبال این فضا فرهنگ سازی مناسبی صورت نگرفته است .

وی ضمن قدردانی از دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان  بحث اشتغالزایی و آموزش فعالان صنفی را از اهداف این جلسه دانست و توضیحاتی در خصوص این تفاهم نامه بیان داشت .

همچنین احمدرضا عارف رئیس هیئت امنای دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان  گزارشی از وضعیت دانشگاه ارائه نمود.

وی درادامه افزود : از جمله افتخارات این دانشگاه فارغ التحصیلی حدود ۶ هزار دانشجو می باشد   و خوشبختانه  دانشجویان این دانشگاه در میادین ورزشی و علمی همواره خوش درخشیده اند .

رئیس هیئت امنای دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان گفت: توسعه پایدار فضای آموزشی، اشتغالزایی، کارآفرینی و پیشرفت امور زندگی مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی به ویژه الیگودرز دغدغه اصلی ماست و بر این اساس، پس از تحقیق و بررسی‌های بسیار و چندین مرحله مذاکرات با هیئت رئیسه انجمن صنفی تلفن همراه، سیم کارت و لوازم جانبی کشور به نتایج بسیار موفقیت آمیزی دست یافتیم تا با انعقاد تفاهم نامه‌ای به پیشرفت علمی الیگودرز کمک کنیم.

گفتنی است درپایان مراسم ازدانشجویان افتخار آفرین علمی و ورزشی این دانشگاه و همچنین برادر شهید یوسف سرلک تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.