• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی برای برخی از کارکنان متخلف استان لرستان

  • کد خبر : 79644
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۵۳
محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی برای برخی از کارکنان متخلف استان لرستان
بازرس‌کل استان لرستان با بیان اینکه کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند، گفت: کسر از حقوق، توبیخ کتبی و محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی برای کارکنان متخلف انجام شده‌ است.

به گزارش کانون سبحان، سعید رازانی، ظهر امروز در میز خدمت و ملاقات مردمی با مردم در مسجد قائم (عج)، اظهار داشت: ایام دهه فجر یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت‌خواهی مردم ستم‌کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت‌ رهبری حکیمانه امام خمینی ( ره ) به پیروزی انقلاب ایران منتهی شد.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران انفجار نور، معجزه قرن و تداعی‌ کننده اجتماع مردم ایران حول جایگاه ولایت‌فقیه بود، افزود: مردم رکن اصلی پیروزی انقلاب در 22 بهمن 1357 بودند.

بازرس‌کل استان لرستان با تأکید به اینکه پاسخ‌گویی مسئولان و کارگزاران به مردم یکی از مسائل مورد توجه دین اسلام و کشور است، عنوان کرد: سازمان بازرسی کل کشور به‌ موجب اصل 174 قانون اساسی تشکیل شده‌ و هدف مهم این سازمان اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی از ادارات اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، بیان کرد: اجرای پیشنهادات بازرسی به ادارات الزامی است.

رازانی با بیان اینکه اولویت اصلی بازرسی پیشگیری از تخلف و سوءجریان است، گفت: چنانچه تخلفی احراز شود با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد می‌شود و در این راستا با کسی تعارف نداریم.

بازرس‌کل استان لرستان تصریح کرد: کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی می‌شوند و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده‌ است.

وی با اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات به نشانی www.136.ir، گفت: مردم برای ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه کنند و با تلفن گویای 136 تماس بگیرند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.