• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مرتضی طاهریان:19 هزار کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح کشور فعالیت می کنند.

  • کد خبر : 2804
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

معاون فرهنگی، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، با اشاره به وجود بالغ بر 10 هزار کتابخانه مساجد، گفت: هم اکنون حدود 19 هزار کانون کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور فعال شده است.   به گزارش“کانون سبحان“؛  مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، امروز(2بهمن) […]

معاون فرهنگی، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، با اشاره به وجود بالغ بر 10 هزار کتابخانه مساجد، گفت: هم اکنون حدود 19 هزار کانون کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور فعال شده است.

 

به گزارشکانون سبحان“؛  مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، امروز(2بهمن) در جمع خبرنگاران در خرم آباد، گفت: هم اکنون بیش از 19 هزار کانون فرهنگی وهنری مساجد در سطح مساجد کشور فعال شده است.

 

وی، وجود 10 هزار کتابخانه مساجد را از دیگر فعالیت های ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد خواند و افزود: بیش از نیمی از مجموع کتابخانه های مساجد، کتابخانه های مخزن دار هستند.

 

طاهریان، در ادامه از اعطای مجوز به کتابخانه های مخزن دار مساجد خبر داد و یادآور شد: تاکنون بیش از یک هزار و 400 کتابخانه مخزن دار مساجد مجوز رسمی فعالیت دریافت کرده اند.

 

وی، با بیان اینکه هم اکنون کتابخانه های مساجد به سطح های یک تا پنج دسته بندی شده اند، بیان کرد: کتابخانه ها مساجد تا سطح چهار مجوز فعالیت دریافت می کنند.

 

کتابخانه های مساجد مجوز دار سرانه دریافت می کنند

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد، در ادامه از اعطای سرانه به کتابخانه های مجوز دار خبرداد و خاطرنشان کرد: به زودی تجهیزات کتابخانه ای نیز در اختیار کتابخانه های مساجد قرار خواهد گرفت.

 

وی، ادامه داد: برآورد شده است اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان جهت تجهیزات کتابخانه ای  هزینه شود.

 

طاهریان،  با برشمردن برنامه های ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد، خاطرنشان کرد: برگزاری مرحله نهایی جشنواره مدهامتان، مرحله منطقه ای جشنواره نشریات تجربی، مسابقه قرآنی خواهران، و برگزاری جشنواره سرودهای استانی از جمله برنامه این نهاد در سال جاری است.

 

شبستان

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.