• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان:

مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 72237
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می‌شود
حجت پور گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان ماه در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ حسن حجت پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج لرستان به منظور گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید لرستان، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در مرکز استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رویداد در ۳ بخش پویانمایی، اپلیکیشن و بازی اندروید برگزار می شود، افزود: شرکت برای عموم آزاد است وعلاقه‌مندان در قالب تیم های سه تا پنج نفره می توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه افتتاحیه رویداد ۱۲ آبان ماه راس ساعت ۸ صبح آغاز می شود، عنوان کرد: ۱۱ آبان ماه تیم های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام و شرکت کنندگان به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در یک رزمایش ۴۸ ساعته به رقابت می پردازند، تصریح کرد: تیم های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رزمایش حضور دارند و خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می گیرد و در اختتامیه مراسم تیم های برگزیده اعلام می شوند.

حجت پور خاطرنشان کرد: به تیم های برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا و به مسابقات کشوری که ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تهران برگزار می شود، راه می یابند.

وی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمند سازی و ایجاد اشتغال را از مهم ترین اهداف برگزاری رویداد برشمرد و گفت: در پایان این رقابت فشرده، تیم های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آنها با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.