• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
در یادبود کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان؛

مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور در کوهدشت برگزار می‌شود 

  • کد خبر : 71548
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور در کوهدشت برگزار می‌شود 
جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور در محل فرمانداری با حضور فرماندار کوهدشت، رئیس هیات کشتی لرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت، رئیس هیات کشتی کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان؛ ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور در محل فر مانداری با حضور فرماندار کوهدشت، رئیس هیات کشتی لرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت، رئیس هیات کشتی کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

مجتبی بیرانوند، فرماندار کوهدشت در این جلسه از آمادگی همه دستگاه‌های شهرستان با تمام ظرفیت و امکانات موجود برای برگزاری هر چه مطلوب و شایسته این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: باید از این فرصت پیش‌آمده برای معرفی فرهنگ و تمدن شهرستان بهره کافی برده شود و هر شهروند کوهدشتی به‌عنوان یک سفیر فرهنگ خودنمایی کند چراکه این فرصت ممکن است تکرار نشود.

فرید بهرامی، رئیس هیات کشتی لرستان در این جلسه اظهار کرد: امسال مسابقات نونهالان در دو رشته آزاد و فرنگی به میزبانی استان لرستان و در شهرهای الیگودرز و کوهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی به نحو مطلوب و شایسته فرهنگ زیبای لرستان را به جهانیان مخابره کنیم.

رئیس هیات کشتی لرستان عنوان کرد: بر اساس توانمندی و شایستگی که از ورزشکاران کوهدشت سراغ داریم این شهرستان می‌تواند قطب کشتی فرنگی کشور شود، همه بایستی تلاش کنیم که این موضوع محقق شود.

نعمت اله رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت نیز در این جلسه وظایف و انتظارات از دستگاه‌های مربوط را تشریح نمودند.

وی افزود:امیدواریم با برگزاری بهتر این مسابقات و جلب نظر مسئولان ورزشی کشور ، ضمن تلاش برای توسعه سرانه ورزشی شهرستان، در آینده نیز بتوانیم میزبان این‌گونه مسابقات در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

افشین آزادبخت، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت:مسابقات با عنوان کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان و با حضور مجموعاً ۴۱۵ نفر از ورزشکاران و مربیان و داوران به مدت سه روز از تاریخ ۱۷ مهرماه لغایت ۱۹ مهرماه در سالن شهید عالیپور مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات کشتی از طریق شبکه افلاک، شبکه سه و شبکه ورزش به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد و رسانه‌های خبری شهرستان نیز آن را پوشش می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.