• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
استاندار لرستان مطرح کرد:

مشارکت بانک پاسارگاد در تکمیل طرح های اقتصادی لرستان

  • کد خبر : 72871
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
مشارکت بانک پاسارگاد در تکمیل طرح های اقتصادی لرستان
زیویار از مشارکت بانک پاسارگاد در تکمیل طرح های اقتصادی لرستان خبر داد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نشستی با مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران برگزار شد .

فرهاد زیویار در زمینه جلسه با مدیر عامل بانک پاسارگاد،اظهار داشت: امروز جلسه ای با دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران برگزار شد که بر ضرورت همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری بیش از پیش بخش خصوصی و دولتی به خصوص در حوزه آب استان تاکید شد .

وی افزود: با توجه به مصوبات بسیار خوب سفر اخیر ریاست جمهوری به لرستان و فراهم آمدن مقدمات سرمایه گذاری بیشتر در حوزه اقتصادی به ویژه در بخش پرورش آبزیان، صنعت و آب استان، بانک پاسارگاد در زمینه تامین منابع مالی لازم برای مشارکت در تکمیل و راه اندازی پروژه های اقتصادی استان اعلام آمادگی کرد .

استاندار لرستان عنوان کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت های مالی بانک پاسارگاد و اعلام آمادگی برای مشارکت در پروژه های اقتصادی لرستان و هـمچنین نیاز مبرم طرح های بزرگ استان به منابع مالی برای ادامه کار، این همکاری نویدبخش ایجاد تحول اقتصادی در پروژه های جدید و نیمه تمام استان با حمایت و کمک این بانک است .

وی با اشاره به سابقه نیک و اقدامات موثر بانک پاسارگاد در استان، تصریح کرد: این بانک علاوه بر مشارکت در طرح های اقتصادی، در زمان وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نقش حمایتی خود را در لرستان بخوبی ایفا نموده و در بحث های عمرانی نیز اقدامات موثری در زمینه ساخت مدرسه انجام داده است .

زیویار بیان کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که در صورت فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران، مقدمات تکمیل این ظرفیت ها آماده خواهد شد و در نهایت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را برای مردم استان به دنبال خواهد داشت .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.