• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

مشکل آب شرب 14 روستا در کوهدشت و رومشکان برطرف می‌شود

  • کد خبر : 70628
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
مشکل آب شرب 14 روستا در کوهدشت و رومشکان برطرف می‌شود

حجت‌الاسلام مبلغی گفت: مشکل آب شرب 14 روستا در کوهدشت و رومشکان با ورود بنیاد نیکوکاری ابراهیمی برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی مناطق کوهدشت و رومشکان، مشکل آب شرب برای مردم عزیز است و در بسیاری از روستاها با این مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: بایستی تأمین آب را داشته باشیم که بحمدالله در برخی مناطق داریم که باید انتقال داده شود و مخازنی متناسب با جمعیت هر روستا احداث شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: ازآنجایی‌که اداره کل آبفا لرستان این اعتبارات لازم برای احداث مخازن و هم‌چنین انتقال آب برای روستاها ندارد، با بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، صحبت کردیم که تحت نظر یک خیر بزرگ تهرانی است، ایشان تقبل کرده است که بسیاری از روستاها را تحت پوشش آب‌رسانی قرار دهد، بنابراین ما در این زمینه دیگر مشکل بودجه نداریم.

وی تصریح کرد: طی دو روز اخیر با نماینده این خیر تهرانی و جمعی دیگر از مسئولان، از 14 روستا در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان بازدید و بررسی میدانی به عمل آمد، هر جا قرار بود که مخزنی احداث و یا لوله‌کشی شود برآورد شد و اگر نیاز به اعتبار و یا تجهیزاتی داشت این خیر تهرانی آن را متقبل می‌شدند که به‌زودی عملیات اجرایی آن‌ها انجام می‌شود.

مبلغی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، گفت: امیدواریم در مرحله بعدی که چند هفته دیگر است با کمک این خیر عزیز، مشکل آب‌رسانی سایر مناطق نیز حل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.