• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس:

مصوبات سفرهای رئیس جمهور و رئیس مجلس به استان لرستان صوری نیست

  • کد خبر : 75030
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
مصوبات سفرهای رئیس جمهور و رئیس مجلس به استان لرستان صوری نیست
محمودوند با تقدیر از سفر رئیس مجلس به استان لرستان گفت: مصوبات و پیگیری های سفر صوری و دروغین نیستند؛ سد بختیاری، سد معشوره، راه آهن بروجرد- خرم آباد-پلدختر-کوهدشت و آزادسازی قلعه فلک الافلاک باید انجام شوند.

به گزارش کانون سبحان، مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 9 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی خود ضمن تشکر از میزبانی مردم لرستان در سفر اخیر رئیس مجلس به این منطقه، از دکتر قالیباف و همراهان جهت حضور در این استان قدردانی کرد و خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به تذکر بنده در گذشته مجدداً به اطلاع می رسانم من شخصاً در نطق خود به خانه نشینی رزمندگان لرستانی اشاره کردم و این موضوع نگرانی بحق مردم لرستان و از مصیبت های بیشمار استان است. ما در مشکلات شهر و دیار خود مانده ایم چه برسد به مسائل و مشکلات کشور؛

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آنچه که درد و فلاکت است، مربوط به لرستان است و بس، محبت نموده آنها را پیگیری کنید، اظهار داشت: بیایید به خاطر خدا و حفظ نظام بررسی کنید چند نفر از فرزندان و خواهر و برادر شهدا در استان لرستان مورد توجه دولت بوده اند و چرا این عزیزان که صاحب اصلی نظام و انقلاب هستند، تنها نظاره گرند، آنهم فرزندانی که دارای تجربه و تحصیلات عالیه می باشند.

وی افزود: چرا در مدیریت ها به این خیل عظیم توجهی نمی شود؟ عزیزانی که در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور نیز فعالیت کرده اند، رهبر انقلاب با صراحت فرمودند دولت باید با نمایندگان مشورت کند، این مشورت و مشاوره کجاست که بعد از ده ها بار تذکر به ناچار درد دل خود را پشت تریبون اعلام کرده ام، تریبونی مقدس که ابزار دادخواهی ملت بزرگ ایران است.

محمودوند خطاب به رئیس جمهور گفت: این درد دل و سخن دل بنده به تنهایی نیست و حرف دل اکثریت نمایندگان مجلس است، کسانی که برای قرار گرفتن شما بر جایگاه خدمتگذاری نامه دعوت شما را امضا کردند، امیدواریم توجه جدی به این مهم داشته باشید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مردم نجیب زاده لرستان، من به پشتوانه شما در پشت تریبون فریاد دادخواهی می زنم، مصوبات و پیگیری های سفر صوری و دروغین نیستند؛ سد بختیاری، سد معشوره، راه آهن بروجرد- خرم آباد-پلدختر-کوهدشت و آزادسازی قلعه فلک الافلاک باید انجام شوند، کار از خواهش و تمنا گذشته و متاسفانه سوال نیز کم اثر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.