به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، طی مراسمی با حضور سردار نعمتالله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و جمعی از مسئولان و بسیجیان، سرهنگ پاسدار مسلم مرادی سرابی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دلفان معرفی شد.
در این مراسم که در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی دلفان برگزار شد، از زحمات سرهنگ پاسدار سید روحالله موسوی، فرمانده سابق، قدردانی به عمل آمد. سرهنگ موسوی به مدت 3 سال و 7 ماه عهدهدار این مسئولیت بود.
مسلم مرادی پیش از این، در فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد مشغول به خدمت بوده است.
انتهای خبر/

