• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

مقاومت تنها راه دستیابی به نظم نوین جهانی و دستیابی به اهداف عالی جهان اسلام است

  • کد خبر : 78435
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
مقاومت تنها راه دستیابی به نظم نوین جهانی و دستیابی به اهداف عالی جهان اسلام است
امام جمعه کوهدشت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن اشاره به آیات قرآن گفت : عاقبت به خیری در تواضع و فروتنی است و افراد باید از غلو و غرور و خود برتر بینی ممانعت کرده تا در مسیر سعادت حرکت کند.

به گزارش کانون سبحان، نماز جمعه این هفته کوهدشت به امامت حجت الاسلام طهماسبی اقامه شد.

 

امام جمعه کوهدشت قدرت طلبی را دلیل بسیاری از جنگ های طول تاریخ دانست و افزود : عمر سعد به خاطر قدرت طلبی به خود اجازه داد که تیغ بر فرزند پیغمبر بکشد و فرزند رسول الله را برای به قدرت رسیدن به شهادت رساند .

وی ضمن اشاره به سخنان امیر المومنین (ع) گفت : تلاش مناسب برای کسب قدرت تنها در صورتی خوب است که هدف از به دست آوردن قدرت ، خدمت به مردم و احقاق حقوق مردم باشد .

امام جمعه کوهدشت زکات علم را نشر آن برشمرد و خاطر نشان کرد : اگر انسان در راستای تعالی و سعادت حرکت کند و در این مسیر مشقت هایی را نیز متحمل شود ، این حرکت یک امر پسندیده و درست است .

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد : رژیم صهیونیستی قبل از طوفان الاقصی قصد داشت عملیات سختی را بر علیه غزه آغاز کنند و به اذیت و آزار شدید مردم غزه پرداخته بودند و برای رهایی از این اوضاع اسفناک مجبور به دست زدن به عملیات طوفان الاقصی شدند و در این عملیات ۱۵۰۰ نفر از نیرو های این رژیم به درک واصل شدند .

وی ضمن اشاره به نقشه کشور های غربی برای ممانعت از پیشرفت علمی کشور های جهان ، خاطر نشان کرد : برای ایجاد نظم نوین جهانی باید در مقابل ظلم ایستاد و اگر تن به خواسته های رژیم های غربی بدهیم باید از تمامی پیشرفت ها عقل بمانیم .

امام جمعه کوهدشت مقاومت را تنها راه دستیابی به نظم نوین جهانی و دستیابی به اهداف عالی جهان اسلام دانست و تصریح کرد : اگر چند روز آمریکای جنایتکار از رژیم فاسد صهیونیستی حمایت نکند کار این رژیم تمام و به درک واصل خواهد شد .

حجت الاسلام طهماسبی طوفان الاقصی را یک ضربه سنگین بر پیکر رژیم صهیونیستی دانست و افزود : مردم غزه در شرایط سخت و در نبود امکانات و محدودیت ها ، در مقابل این ستمگران ایستاده اند و مقاومت آنها ستودنی است .

امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به لزوم اتحاد کشور های جهان اسلام در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بیان داشت : تنها رهبری که تمام قد در میدان ایستاده است مقام معظم رهبری ، حضرت امام خامنه ای است و رهبر های دنیا باید از ایشان یاد بگیرند و دست از کاسه لیسی استعمارگران بردارند و به استقلال برسند .

حجت الاسلام طهماسبی مسکن ملی را یک موضوع مهم برای کوهدشت دانست و عنوان کرد : باید زمین مناسب تهیه گردد و مسئله مسکن ملی به صورت جد پیگیر شود چون یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان است .

 

انتهای پیام/.

 

✍️سیدنیما موسوی

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.