• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:

مواکب لرستان در نجف، سامرا و کربلا به زوار اربعین خدمت‌رسانی کردند

  • کد خبر : 71751
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۴۵
مواکب لرستان در نجف، سامرا و کربلا به زوار اربعین خدمت‌رسانی کردند
حقی پور با اشاره به فعالیت 68 موکب اربعین در لرستان، گفت: در راهپیمایی امسال اربعین، مواکب لرستان در شهرهای نجف، سامرا و کربلا پذیرایی و خدمات‌دهی مطلوبی را به زوار ایرانی و خارجی ارائه دادند.

اصغر حقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: تاکنون در سطح استان لرستان تعداد ۶۸ موکب اربعین صادرشده است و موکب امیرالمؤمنین(ع) بلوران کوهدشت نیز دارای مجوز فعالیت است.

وی افزود: این موکب خدمات ارزنده‌ای را به همه زائران حتی زائران خارجی اربعین، داشته است و با توجه به اینکه در مرز بین استان‌های ایلام و لرستان واقع‌شده است جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان عنوان کرد: مکان‌هایی به جهت اسکان زوار خواهر و برادر برای موکب امیرالمومنین(ع) احداث‌شده است که امیدواریم سال آینده با ورود میلیونی زوار ایرانی از طریق مرز زمینی، خدمات‌رسانی مطلوب در این مکان‌ها به زوار ارائه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مواکب دارای اعتبار دولتی نیستند، این مکان به همت خیران و مردم احداث‌شده است که الحمدالله در ایام عاشورا از دو هزار نفر و در ایام اربعین ۱۵۰۰ نفر پذیرایی به عمل آمد.

حقی پور ضمن تقدیر از خیران گرامی، گفت: در راهپیمایی امسال اربعین مواکب لرستان در شهرهای نجف، کربلا و سامرا پذیرایی و خدمات‌دهی مطلوبی را به زوار ایرانی و خارجی ارائه دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.