• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

نگاه و توجه ویژه استاندار لرستان نسبت به رفع محرومیت در کوهدشت/ در آینده شاهد اتفاقات خوبی در کوهدشت هستیم

  • کد خبر : 75011
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
نگاه و توجه ویژه استاندار لرستان نسبت به رفع محرومیت در کوهدشت/ در آینده شاهد اتفاقات خوبی در کوهدشت هستیم

مرادی با اشاره به نگاه و توجه ویژه استاندار لرستان نسبت به رفع محرومیت در کوهدشت،گفت: در آینده شاهد اتفاقات خوبی در کوهدشت هستیم.

به گزارش کانون سبحان، محمدمرادی ظهر امروز در سخنرانی قبل خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: دولت مردمی آیت الله رئیسی در یک سال گذشته با سفر به استان های مختلف در بین مردم حاضر شدند و  طی آن مصوباتی را در حوزه‌های مختلف داشتند.

وی افزود: در دولت سیزدهم در زمینه مسائل دارویی،بهداشتی و درمانی فعالیت های چشمگیری در خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد:با مردم محور کردن فعالیت ها قطعا همه منافع به چرخه تولید بر می گردد؛ بازگشایی کارخانه های تعطیل یک اقدام جهادی بود که در سطح این یک سال  توسط دولت سیزدهم انجام شد.

وی تصریح کرد: برنامه هایی برای جلوگیری از فرار مالیاتی برخی افراد در این دولت اجرایی شد و هزینه آن  نیز صرف چرخه تولید کشور شد.

مرادی گفت: در حوزه خارجی نگاه دولت مردمی به مواضع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نگاه توجه به درون است در حالی که برخی در ادوار گذشته همه چیز را به بیرون گره می زدند و اکثر شاخص ها و ابعاد زندگی مردم را با چالش جدی روبرو کردند.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: این دولت با نگاه راهبردی به درون و مردم محور کردن همه ابعاد های حاکمیتی، در بیرون نیز شاخص های خوبی از خودش به جای گذاشته است.

وی گفت:ایران در زمینه مذاکرات با تکیه بر اسلام ناب محمدی و خون شهدا با قدرت در تمام جلسات از مواضع انقلابی خود پافشاری کرده و سیاست خود را ثابت کرده است؛ در آینده نزدیک نتیجه سیاست انقلابی این دولت را خواهیم دید.

مرادی با اشاره به اقدام مثبت دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی، گفت: اکثر جریانات بر یک جمله تاکید داشتند که اقدام دولت در حذف ترجیحی یک خودکشی اقتصادی است ولی الحمد الله شاهد آن بودیم این تعبیر محقق نشد و دولت در این راستا موفق عمل کرد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به افزایش صادرات نفت، گفت: ما در ادوار گذشته بیشترین ارتباطات را با بیرون از کشور در حوزه های سیاسی داشته ایم و می بایست بیشترین صادرات را نیز داشته باشیم، ولی این یک سال اخیر نشان می دهد که درصد بسیار زیادی با سال های گذشته تفاوت داشته و در صادرات نفت افزایش قابل توجهی صورت گرفته است.

وی بیان کرد:  رویکرد اتکا به رهبری ، مردم و اسلام موجب ارتقاء جایگاه ایران در سطح جهان شده است و عضویت ایران در سازمان و پیمان شانگهای این را نشان می دهد که ایران اسلامی خود را در عرصه های سیاسی و بین المللی ظهور و بروز داده است؛ به زودی ظرفیت های اقتصادی کشور افزایش خواهند یافت و قطعا تغییرات خوبی بر سر سفره مردم رقم خواهد خورد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مکتب امام خمینی(ره)  است، اظهار کرد:یک فرهنگ اشتباه در بین  برخی دولتمردان وجود دارد که خود را در فضای رسانه ای قرار ندهند ولی باید خدمات را به مردم اطلاع رسانی کرد و در اینراستا اهتمام داشت.

وی ضمن تقدیر از نگاه و توجه ویژه استاندار لرستان نسبت به رفع محرومیت در کوهدشت و تاکید و تلاش بر اجرایی شدن سد معشوره به عنوان یک مطالبه مهم استانی، گفت: بازگشت بحث عملیات اجرایی سد معشوره و تجهیز کارگاه آن با تزریق بالغ بر ۳۰۰میلیارد تومان بسیار مهم است و هم چنین تاکید رئیس مجلس در سفر خود به محل احداث این سد، موجب رقم خوردن اتفاقات خوب در آینده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: ۲۳۸میلیارد تومان در زمینه پروژه های آبرسانی شهر و روستا و تصفیه خانه کوهدشت هزینه شده است؛ ۷۰میلیارد تومان به حوزه راهداری داخل شهر صورت گرفته است ؛۷۳میلیارد تومان در زمینه کشاورزی و دامپروری جذب شده است و برخی پروژه های دیگری نیز وجود دارد که مجموع آن نشان از اهتمام این دولت در خدمت رسانی خالصانه به مردم را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ببینیم تعریف کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.