• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

همکاری دولت و مجلس برای رفع مشکلات ضروری است/ نباید همدلی‌های دلسوزانه تضعیف شود

  • کد خبر : 70983
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
همکاری دولت و مجلس برای رفع مشکلات ضروری است/ نباید همدلی‌های دلسوزانه تضعیف شود
حجت الاسلام مبلغی گفت: باید هماهنگی بین قوای مقننه و مجریه برای رفع معضلات برقرار شود چرا که هر دو قوه برای مردم و نظام دلسوز هستند و باید با هماهنگی بیشتر مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش کانون سبحان،محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ، درباره همکاری مجلس یازدهم با دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: قطعاً همراهی و همکاری دولت و مجلس مسئله‌ بسیار مهم و با ارزشی برای رفع مشکلات کشور است.

وی افزود: قرآن کریم ما را با همراهی و همدلی با یکدیگر به منظور رفع مشکلات و کمک به هم توصیه کرده است و بایستی دست به دست هم دهیم تا معضلات کشور سریع‌تر رفع شود.

نماینده کوهدشت در مجلس تصریح کرد: در صورتی که افراد و اعضای تشکیل‌ دهنده یک گروه اگر به صورتی باشد که حتی اختلاف سلیقه‌ای هم با همدیگر داشته باشند نباید منجر به تضعیف همدلی آنها شود.

مبلغی گفت: مشکلات زیادی در طول چند سال اخیر به وجود آمده و مردم تحمل بسیار زیادی کردند اما بعد از روی کار آمدن مجلس انقلابی و دولت انقلابی مطالبه مردم برای رفع مشکلات بیشتر شده که البته به حق است و به همین دلیل بایستی هماهنگی بین قوای مقننه و مجریه برای رفع معضلات برقرار شود چرا که هر دو قوه برای مردم و نظام دلسوز هستند و بایستی با هماهنگی بیشتر مشکلات را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: مجلس قدرت بسیار زیادی برای رفع مشکلات دارد و همراهی و همدلی قوه مجریه با مجلس می‌تواند مشکلات را حل کند.

نماینده کوهدشت در مجلس با بیان اینکه اختلاف سلیقه هیچگونه اشکالی ندارد و انتقاد هم مشکلی ندارد، گفت: همه این موضوعات اگر دلسوزانه و برای بهبود وضعیت کشور باشد قابل پذیرش است و اگر به معنای واقعی دلسوزانه رفتار کنیم قطعاً انتقادات هم از سر دلسوزی خواهد بود.

وی افزود: تنها راه نجات سریع مشکلات و معضلات کشور همراهی و همدلی قوا با یکدیگر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.