• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
امام جمعه کوهدشت:

پیام اربعین وحدت و همبستگی ملت های مسلمان جهان است

  • کد خبر : 75099
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
پیام اربعین وحدت و همبستگی ملت های مسلمان جهان است
حجت الاسلام طهماسبی گفت:پیام اربعین وحدت و همبستگی ملت های مسلمان جهان است.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: خداوند متعال در سوره احزاب آیه۷۰ بر این توصیه تاکید دارند که انسان بایستی گفتار خود را اصلاح نموده و به نیکویی رفتار کرده و غرض ورزی نداشته باشد تا صفت حسادت از او دور شود.

وی افزود: برای کنترل کردن دفع کردن حسادت این است که به کسی که نسبت به تو بدی نمود، خوبی کنیم.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی(ع)، عنوان کرد: اربعین کلمه ای مقدس است و پیام های متعددی در مورد فرهنگ اسلامی، شیعی و قرآنی به جهان مخابره می کند و یک هم بستگی و وحدتی بین مسلمانان و غیر مسلمان به شمار می رود و بزرگترین اجتماع جامعه بشری است.

وی تصریح کرد:محبت امام حسین(ع) مسلمانان را بین هم جمع نموده است، خبرگزاری های غربی این حرکت عظیم را بایکوت می کنند؛برخی می گوید مذهب از سیاست جدا می باشد، این تفکری غلط است.

طهماسبی با اشاره به مذاکرات برجام، گفت: ما هسته‌ای هستیم و برای رفع تحریم مذاکره می کنیم و باید اطمینان داشته باشیم و راستی آزمایی ها نیز برای ایران کاملا صورت گیرد؛ ایران به بسته پیشنهادی مذاکرات پاسخ های قابل قبول و سازنده‌ای داده است.

امام جمعه کوهدشت گفت: مذاکرات در مرحله حساسی است اگر آمریکایی ها باید دست از لجاجت بردارند می شود این برجام امضا شود.

وی با اشاره به تحولات عراق بیان کرد: مواضع آیت الله حائری مرجع تقلید شیعیان در عراق بسیار مناسب بود، اوضاع عراق آرام شده است و امیدواریم دولت مردمی نیز در عراق تشکیل شود.

طهماسبی بیان کرد: در زمینه اشتغال و جاده بایستی همت های مضاعفی صورت گیرد؛ کوهدشت ظرفیت این حجم ماشین را ندارد بایستی کارشناسان ترافیک در زمینه استقرار پارکینگ عمومی و یک طرفه کردن برخی خیابان ها برنامه ریزی قانونی صورت گیرد؛ در زمینه خوراک دام و مشکلات آب تمهیدات صورت گیرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه این شهرستان میزبان زائران اربعین حسینی است، گفت: مکان های برای اسکان زائرانی که از کوهدشت عبور می کنند استقرار یافته است، خیرین به جهت کمک‌رسانی ورود کنند و با خادمان این برنامه در شهرستان کمک‌کنند‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.