• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت 9 دی

  • کد خبر : 72963
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت 9 دی

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش کانون سبحان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به شرح زیر است:

و ذَکِّرهم به أیام اللّه اِنّ فی ذالک لآیاتٍ لِکلِّ صبّارٍ شکور(نجم/۵)
حماسه یوم الله ۹دی ۸۸ که بساط فتنه و نقشه چند ده ساله استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ احزاب تمام عیاری که برای نابودی اساس انقلاب ترتیب داده بودند، برچید و آرزوها و خواب های آشفته اشان را بی تعبیر ساخت، از تاریخی ترین روز های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انقلاب اسلامی چه مبارزه وجان فشانی ها برای سرنگونی نظام طاغوتی و برپایی اولیه اش، چه در تمام چهل سه ساله اخیر که همه ابرقدرت های ظاهری دنیا از هیچ نقشه و توطئه ای برای ضربه زدن به آن صرف نظر نکرده اند، آنچه ضامن وعامل اصلی قوام وپایداری اش بوده است، در هم تنیدگی انقلاب وآرمان هایش با مردم، پیوند ناگسستنی امام و امت، رشد، آگاهی و حضور میدانی و در صحنه مردم برای دفاع از اساس انقلاب بوده است.

بارها وبارها در طول این سالیان جلوه های بزرگ این پیوند مردم وانقلاب رخ نمایانده است ۹دی و حضور میلیونی مردم بعد از آن فتنه پیچیده نمونه برجسته اثبات این پیوند بود.

اکنون که 12 سال از آن فتنه آمریکایی _انگلیسی _اسرائیلی می گذرد ضرورت دارد چرایی وقوع فتنه سال 88 و فلسفه حماسه 9 دی و پیامد‌های آن به عنوان رخدادی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بازخوانی و برای نسل جدید تبین شود

در سالیان اخیر که اوج فشار اقتصادی وتحریم های سنگینی که نقطه اوجش در پی آثار فتنه ۸۸ به وجود آمد، در کنار ناکارآمدی های برخی مدیریت های داخلی در سالهای گذشته، دشمنان را دچار توهم کرده بود که مردم از انقلاب دست کشیده اند.

همگان دیدند آن هنگام که دشمنان ناجوانمردانه و ذلیلانه اقدام به ترور سردار شهیدمان سرلشکر سلیمانی کردند، داغ سنگینی که بر دل عموم ایرانیان نشست، عشق وعاطفه عمیق ایرانیان نسبت به قهرمان ملی وامت اسلام، فرزند برومند،الگو وتربیت یافته حقیقی انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان را در بهت فرو برد.

حماسه عظیم وبی نظیر تشییع چند ده میلیونی حاج قاسم رحمة الله علیه قطعا در ادامه مسیر ۹دی واثبات پیوند در هم تنیده مردم با ارزش های اسلامی وانقلابی و ولایت فقیه میباشد به طوری که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز، بارها و بارها راز و رمز موفقیت انقلاب اسلامی را در گرو پیروی از ولایت فقیه می دانستند و همگان را بر این امر مهم سفارش می کردند.

مردمی که این چنین معرفت عمیق، روحیه پایداری وارزشی خودرا در طول همه این سالها علی رغم همه سختی به نمایش گذاشته اند، قطعا شایسته بهترین ها هستند. مسئولان امر در تمام دستگاه مختلف حاکمیتی می بایست با کارجهادی، خدمت چند صد برابری نسبت به وضعیت فعلی تلاش های وافر وهمه جانبه برای حل مشکلات مردم وگره گشایی امور به انجام رسانند که به حول قوه الهی گشایش های زیادی در راه است.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان، با تجلیل از ملت بصیر، مومن، انقلابی و ولایت مدار استان لرستان به عنوان حماسه سازان 9 دی که همیشه با همه وجود وفادار به انقلاب و شهدای گرانقدر بوده اند، اعلام می دارد که در این برهه حساس از تاریخ، مردم و مسئولان باید بیش از پیش در کنار هم قرار گرفته و با پیروی از سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ، توطئه های دشمنان را خنثی و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی وارد خواهیم کرد که به حول قوه الهی پیروزی نهایی نزدیک است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.