• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

یکی از کار های مهم و اساسی حکومت ، تولید امنیت در جامعه است و زیر بنای این امنیت عدالت است

  • کد خبر : 78159
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
یکی از کار های مهم و اساسی حکومت ، تولید امنیت در جامعه است و زیر بنای این امنیت عدالت است
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت گفت :یکی از کار های مهم و اساسی حکومت ، تولید امنیت در جامعه است و زیر بنای این امنیت عدالت است . 

به گزارش کانون سبحان،امام جمعه کوهدشت در  همایش بزرگ معتمدین و متنفذین طرح امنیت محله محور شهرستان کوهدشت اظهار داشت : یکی از کار های مهم و اساسی حکومت ، تولید امنیت در جامعه است و زیر بنای این امنیت عدالت است .

حجت الاسلام طهماسبی ضمن اشاره به لزوم تمکین به قانون در اجرای امنیت در جامعه افزود: نیروی انتظامی با تمام وجود در میدان ایستاده و در حفاظت و صیانت از آرامش و امنیت مردم ، مجدانه میکوشد و تلاش میکند .

وی ضمن اشاره به رشادت ها و جان فشانی های شهدای نیروی انتظامی ، خصوصا شهیدان مهدوی پور و پناهی فرد تصریح کرد : نیروی انتظامی ، جانانه در پای دفاع از حقوق مردم ایستاده است و از هیچ تلاشی در این مسیر مقدس فروگذار نمیکند .

امام جمعه کوهدشت بیان داشت : همه مردم باید در راستای ارتقا امنیت در شهرستان به کمک نیروی محترم انتظامی آمده و همچنین پیگیری های لازم نیز توسط مسئولین مربوطه در رابطه با ایجاد پایش تصویری در شهرستان صورت پذیرد.

حجت الاسلام طهماسبی ،قانون را مقدم بر منافع شخصی و گروهی برشمرد و خاطر نشان کرد : قوانینی که در یک جامعه وضع می‌شود باید در کف جامعه اجرایی شود .

 

وی ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و ستم های این رژیم فاسد به مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد : چهره منفور این رژیم غاصب ، بیش از پیش به جهانیان نمایان شد و همان گونه که مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) فرمودند ، روند نابودی این رژیم ظالم تشدید شده است و اسرائیل دیگر آن اسرائیل سابق نیست .

 

انتهای پیام/.

 

تنظیم : سید نیما موسوی

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.