• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

«یک قدم مانده به این که فیلم محمد(ص) به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی شود؟»

  • کد خبر : 17502
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
«یک قدم مانده به این که فیلم محمد(ص) به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی شود؟»

فیلم محمد(ص) در رقابت با سایر تولیدات سینمای ایران به دلیل مشارکت متخصصان فنی سینما و نام‌های پرآوازه بین‌المللی در تولید و ساخت، بدون برگزاری شورای مشورتی، بی‌تردید گزینه اصلح برای معرفی به اسکار خواهد بود.

سرویس فرهنگی کانون سبحان/مشرق – فیلم محمد(ص) آخرین ساخته باشکوه و استثنایی مجید مجیدی، هفته آینده به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی خواهد شد. بر اساس پیگیری‌ها و شنیده‌های خبرنگار مشرق از عوامل سازنده و برخی کارکنان بنیاد سینمایی فارابی، این فیلم گزینه قطعی معرفی به اسکار خواهد بود.

 

فیلم محمد(ص) هفته آینده به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی می شود

 

فیلم محمد(ص) در رقابت با سایر تولیدات سینمای ایران به دلیل مشارکت متخصصان فنی سینما و نام های پرآوازه بین المللی در تولید و ساخت، بدون برگزاری شورای مشورتی، بی تردید گزینه اصلح برای معرفی به اسکار خواهد بود. مجید مجیدی که عمده آثارش توسط کمپانی های بین المللی در آمریکای شمالی توزیع و پخش شده است، از بیشترین شانس برای گزینش در جمع هشت فیلم نهایی آکادمی برخوردار خواهدبود.

 

فیلم محمد(ص) هفته آینده به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی می شود

 

با معرفی فیلم محمد(ص) به عنوان نماینده شایسته ایران به اسکار، این اثر سینمایی، بخت اکران گسترده‌تری را در آمریکای شمالی خواهد داشت و مخاطبان بیشتری در کشورهای کانادا و آمریکا فرصت تماشای فیلم را پیدا می کنند.

 

فیلم محمد(ص) هفته آینده به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی می شود

 

اما نکته حائز اهمیت این است که با توجه به در نظر گرفتن تولیدات اکران‌شده سینمای ایران اعلام نهایی توسط بنیاد سینمایی فارابی هر چه زودتر رسانه‌ای شود و اقدامات بین‌المللی برای دیده‌شدن فیلم در آمریکای شمالی هر چه زودتر محقق شود.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.