• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
رئیس آموزش و پروش کوهدشت در گفتگو با کانون سبحان:

یک هزار و 914 فرهنگی در کوهدشت علیه کرونا واکسینه شدند / تدوین درس‌نامه آموزشی برای مناطق محروم شهرستان

  • کد خبر : 71250
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۲۹
یک هزار و 914 فرهنگی در کوهدشت علیه کرونا واکسینه شدند / تدوین درس‌نامه آموزشی برای مناطق محروم شهرستان

باقری با اشاره به تدوین درس‌نامه آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم کوهدشت، گفت: یک هزار و 914 فرهنگی در کوهدشت علیه کرونا واکسینه شدند.

 

مهرداد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، با تسلیت سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع)، اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا تعداد یک هزار و 914 نفر فرهنگی در پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان کوهدشت واکسینه شده‌ و در مرحله دوم نیز 479 نفر دوز دوزم را تاکنون دریافت کرده‌اند.

وی افزود: اولین شهرستانی بودیم که در مرحله نخست و در دوز اول واکسیناسیون، اقدام به واکسینه کردن فرهنگیان نموده و در نهم شهریورماه سال جاری نیز دوز دوم را هم‌زمان با سراسر کشور آغاز کردیم ولی به دلیل نبود واکسن سینوفارم با اعلام شبکه بهداشت، واکسیناسیون متوقف شد که در روزهای آتی نیز با ورود محموله جدید واکسن به کشور، مجدداً این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با اشاره به افتتاح مدرسه سه کلاسه برکت آیت‌الله طالقانی در منطقه پریان اله مراد در هفته گذشته، عنوان کرد: با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان و جمعی دیگر از مسئولان در بازدیدی که از مسکن مهر شهرستان داشتیم، مدیرکل نوسازی مدارس قول مساعد دادند که با پایان یافتن مراحل اداری و مکاتبات، یک مدرسه ابتدایی در این نقطه از کوهدشت کلنگ زنی و احداث شود.

 وی با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم، تصریح کرد: در راستای بازگشایی مدارس ما تابع دستورات وزارت آموزش و پروش و ستاد ملی کرونا هستیم و برای هر سه حالت حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی آمادگی لازم راداریم.

 باقری گفت: به جهت خدمت‌رسانی مطلوب، برنامه‌ریزی لازم جهت تدوین درس‌نامه آموزشی برای مناطق محروم و کم برخوردار انجام‌شده و نامه‌نگاری‌هایی با خیرین گرامی برای خرید تبلت برای دانش آموزان کم‌بضاعت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.