• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
فرمانده انتظامی استان لرستان:

۲۰۰ قلم کالای قاچاق در کوهدشت کشف و ضبط شد

  • کد خبر : 70613
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۵۸
۲۰۰ قلم کالای قاچاق در کوهدشت کشف و ضبط شد

سردار الهی گفت:۲۰۰ قلم کالای قاچاق در کوهدشت کشف و ضبط شد.

به گزارش کانون سبحان، سردار”یحیی الهی” اظهار داشت: با تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در سه راهی زانوگه حین کنترل خودروهای عبوری به چند دستگاه خودرو مشکوک و آن ها را جهت تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۰ قلم کالای قاچاق شامل: یخچال ساید، ظرفشویی، لباس شویی، لوازم آشپزخانه، جاروبرقی، اتو، قهوه ساز، آسیاب،کولرگازی البسه های خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد:کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این راستا ۸ متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار الهی یادآور شد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از ماموریت های اصلی نیروی انتظامی در طول سال جاری خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد تا ان شاء الله بتوانیم به اقتصاد و تولید کشور کمک کنیم وشهرستان کوهدشت به عنوان یکی از گذرگاههای بین استانی،از مبادی ورودی و خروجی کالای قاچاق نیز به شمار می رود؛در همین راستا انتظامی این شهرستان در سال جاری کشفیات قابل توجهی در امر کشف کالای قاچاق داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.