• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حماسه ۹ دی با ایمان راسخ ملت ایران پشتیبانی شد/ مکتب «شهید سلیمانی» فراموش‌شدنی نیست

  • کد خبر : 69714
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، بااشاره به اهمیت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ملت ایران همواره باایستادگی، مقاومت و بصیرت خود، برای مقابله با فتنه‌ها و به جهت خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار همیشه درصحنه بوده و به پیروزی های فراوانی رسیده‌اند. وی افزود: مردم ایران دشمنان خود و انقلاب اسلامی ایران را […]

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، بااشاره به اهمیت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ملت ایران همواره باایستادگی، مقاومت و بصیرت خود، برای مقابله با فتنه‌ها و به جهت خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار همیشه درصحنه بوده و به پیروزی های فراوانی رسیده‌اند.

وی افزود: مردم ایران دشمنان خود و انقلاب اسلامی ایران را به‌خوبی می‌شناسند و با خلق حماسه ۹ دی نشان دادند که فریب حیله‌های استکبار را نخواهند خورد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه حماسه ۹دی با ایمان راسخ ملت ایران پشتیبانی شد، عنوان کرد: این یوم الله، روز تجدید بیعت مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و نشان از غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است.

وی با اشاره به تقارن سالگرد شهید سلیمانی با یوم‌الله نهم دی تصریح کرد: ولایت مداری، بصیرت و اخلاص از شاخص‌ترین ویژگی‌های «شهید حاج قاسم سلیمانی» به شمار می‌رود و امروز این راه به یک مکتب بزرگ تبدیل‌شده و فراموش‌شدنی نیست.

کونانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال شتاب گرفتن در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی است، گفت: شهیدحاج قاسم سلیمانی مدافع واقعی آرمان‌های انقلاب و رهبری بودند،مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمود «شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همهی دل‌بستگان مقاومت خونخواه اویند.»

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 168در انتظار بررسی : 168انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.