• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بهره برداری از دو ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی کوهدشت تا هفته دولت امسال

  • کد خبر : 12800
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
بهره برداری از دو ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی کوهدشت تا هفته دولت امسال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اختصاص ۱۲.۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ایستگاه پمپاژ آب شهرستان کوهدشت خبر داد.

2015-05-18_054712

به گزارش “کانون سبحان”؛ مهرداد غضنفری در گفتگو با مهر اظهار داشت: در مجموع طی امسال برای اجرای پروژه های ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی شهرستان کوهدشت بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی و همچنین اعتبارات ۸۵ درصد بلاعوض برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه کار ساخت ایستگاههای پمپاژ آب کشاورزی این شهرستان به اتمام رسیده است عنوان کرد: در این راستا شبکه های فرعی این ایستگاههای پمپاژ آب کشاورزی باقی ماده که هم اکنون کار اجرایی آنها در حال انجام است.

غضنفری با بیان اینکه شهرستان کوهدشت دارای هفت پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی است بیان داشت: برخی از این پروژه ها از سال ۸۱ آغاز شده و این در حالیست که به مرحله بهره برداری هنوز نرسیده اند.

وی با بیان اینکه هدف گذاری سازمان جهاد کشاورزی لرستان بهره برداری از دو ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی کوهدشت تا هفته دولت امسال است تصریح کرد: پنج ایستگاه پمپاژ دیگر نیز که بیش از دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را تحت پوشش قرار خواهند داد به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=12800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.