• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرماندار کوهدشت: اجرا نشدن پروژه های سدسازی به خاطره تلخ مردم کوهدشت تبدیل شده است.

  • کد خبر : 20121
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۰۱
فرماندار کوهدشت: اجرا نشدن پروژه های سدسازی به خاطره تلخ مردم کوهدشت تبدیل شده است.

خرم آباد – فرماندار کوهدشت گفت: اجرا نشدن پروژه های سدسازی به خاطره‌ای تلخ برای مردم کوهدشت تبدیل شده است.

تصاویر نشست  فرماندار کوهدشت با خبرنگاران آبان 94 (1)به گزارش“کانون سبحان”به نقل از مهر؛ کرم محمدی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی شهرستان کوهدشت طی سالهای گذشته اظهار داشت: برخی پروژه های این شهرستان مانند سدها سالهای زیادی است که در مرحله مطالعه باقی مانده است.

وی از باقی ماندن پروژه های سد سازی این شهرستان در مرحله مطالعات انتقاد و از آنها به عنوان خاطراتی تلخ برای مردم این شهرستان یاد کرد و گفت: از ۱۵ سال پیش پروژه های سدسازی این شهرستان در مرحله مطالعات هستند و این در حالیست که هنوز به مرحله اجرا در نیامده اند.

فرماندار شهرستان کوهدشت با بیان اینکه اگر این پروژه ها اجرایی می شد امروز این خسران را نداشتیم و نیازی به تانکر برای آبرسانی به مردم برخی مناطق این شهرستان نبود گفت: همچنین اجرا نشدن پروژه های راهسازی این شهرستان بعد از گذشت سالها یکی دیگر از خاطرات تلخ برای مردم این شهرستان است.

محمدی با بیان اینکه در جاده های شهرستان همواره شاهد وقوع تصادفات هستیم گفت: در این راستا باید زمینه برای تکمیل پروژه های عمرانی این شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه عدم اجرای زیرساختها در کوهدشت موجب شده که بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در این شهرستان نداشته باشد گفت: برخی ایستگاه پمپاژ های این شهرستان بعد از ۱۵ سال به بهره برداری رسیده است.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه وجود این مشکلات موجب ایجاد آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان می شود گفت: در این راستا در برنامه ششم توسعه باید نگاه به شهرستانهای محرومی مانند کوهدشت ویژه باشد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=20121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.