• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تصاویر دیدار امام جمعه کوهدشت با نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امور مسجد

  • کد خبر : 22717
  • ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱:۰۱
تصاویر دیدار امام جمعه کوهدشت با نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امور مسجد

حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه شهستان کوهدشت با آقای حجتی نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امور مسجد سازی دیدار کردند.

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه  شهرستان کوهدشت با آقای حجتی نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امور مسجد سازی دیدار کردند.

شایان ذکر است آقای حجتی  از اعضای موسه موسسه خیریه و فرهنگی  مسجد و مدرسه 110  می باشند؛ که از جانب حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی دستور دارند  تعداد 110 مسجد در روستاهای کشور ساخته  بسازند.

حجتی ضمن بیان این که تعداد زیادی از این مساجد تکمیل شده اند، به «کانون سبحان» گفت: بحمد الله تعداد مساجد ساخته شده تابحال 96 ،97 مورد است که  ما  پس از مدتی آمده ایم که اگر مرمتی یا مشکل خاصی دارند آن را رفع کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت:  شهرستان کوهدشت دارای 12 مورد است که  4 تای آن خانه عالم ، و 8  تای آن مسجد  می باشند و الان نیز تکمیل می بوده  و ما برای  رفع برخی نواقص و مشکلات آن ها  به این دیار سفر کرده ایم.

شایان ذکر است امام جمعه محترم همکاری لازم را با نماینده محترم آیت الله مکارم شیرازی در جهت پیشبرد برنامه را به کار بردند.

تصاویر دیدار امام جمعه کوهدشت با نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امر مسجد سازی (1) تصاویر دیدار امام جمعه کوهدشت با نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امر مسجد سازی (2) تصاویر دیدار امام جمعه کوهدشت با نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امر مسجد سازی (3) تصاویر دیدار امام جمعه کوهدشت با نماینده آیت الله مکارم شیرازی در امر مسجد سازی (4)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=22717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.