• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
امام جمعه کوهدشت:

یک مدیر موفق افق دیدش بلند بوده و به کم قانع نیست

  • کد خبر : 76657
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
یک مدیر موفق افق دیدش بلند بوده و به کم قانع نیست
امام‌جمعه کوهدشت گفت:یکی از نکات مدیریت این است که یک مدیر افق دیدش بلند بوده و به کم قانع نباشد.

به گزارش کانون سبحان،حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در دیدار نوروزی با فرماندار و مدیران کوهدشت ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در شهرستان کوهدشت فعالیت‌های خوبی صورت گرفته، ان‌شاءالله اهتمام داشته باشیم در سال جدید با وحدت و همدلی بیشتر در خدمتگذاری مضاعف کوشش کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب مثل همیشه پخته و قوی بیاناتی را ایراد فرمودند؛ نکات مهمی را در حوزه تقویت اقتصاد و در راستای مهار تورم و رشد تولید اشاره نمودند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بایستی در تمام کشور تورم مهار شود، تصریح کرد: کوهدشت دارای پتانسیل غنی در تولید گندم، دام، محصولات باغی مثل انار و … می‌باشد؛ اگر بخش کشاورزی این شهرستان تقویت شود به لحاظ اقتصادی قوی خواهیم شد.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه با توجه به وظیفه‌ای که دارند علاوه بر بیان خدمات نظام، مطالبات به‌حق جامعه و مردم را ارائه می‌دهند، یکی از نکات مدیریت این است که یک مدیر افق دیدش بلند بوده و به کم قانع نباشد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند متعال است، بیان کرد: روزه سپر آتش است و در ایام ماه مبارک رمضان به خواندن دعا، قرآن بیشتر اهتمام داشته باشیم.

انتهای‌پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.